کدخبر : 6195 تاریخ انتشار :
A

فرهاد مجیدی؛ مربی اخراج شده‌ای با پیشنهادهای جذاب

فرهاد مجیدی؛ مربی اخراج شده‌ای با پیشنهادهای جذاب

فرهاد مجیدی در این هفته پس از یک شکست دیگر از هدایت تیم اتحاد کلباء کنار رفت و حالا در مرکز توجهات و شایعات قرار دارد.

ورزش 360 - در چند روزی که فرهاد مجیدی بی‌کار شده و سرمربی هیچ تیمی نیست شایعات فراوانی درباره آینده کاریش بر سر زبان‌ها افتاده است.

به گزارش ورزش 360، اولین شایعاتی که درباره‌ی آینده‌ کاری فرهاد مجیدی مربوط به حضور او در لیگ ایران و هدایت تیم پرستاره سپاهان بود. سپاهان با ژوزه مورایس روی دور شکست افتاده و چند هفته‌ای است که رنگ پیروزی را ندیده است. این تیم پر ستاره که یکی از گران‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است تاکنون نتوانسته نتیجه‌ای درخور هزینه‌ها به دست بیاورد و بعد از حذف در لیگ قهرمانان آسیا حالا شانس قهرمانیش در لیگ ایران هم کم شده است. در چنین شرایطی برخی رسانه‌ها از ایران و امارات شایعاتی درباره‌ی احتمال حضور فرهاد مجیدی به جای او روی نیمکت سپاهان منتشر کردند. 

این شایعات پیش از دیدار استقلال و سپاهان مطرح شده بود و علیرغم اینکه در این هفته هم فرهاد مجیدی از کار اخراج شد و هم سپاهان به استقلال باخت اما باز هم به واقعیت تبدیل نشد و باشگاه سپاهان با یک بیانیه محکم از حضور مورایس در سپاهان حمایت کرد تا احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به لیگ ایران کمرنگ شود.

شایعه بعدی درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال تهران بود. استقلال تهران با جواد نکونام روی دور پیروزی و نتیجه گیری است و برخلاف پیش‌بینی‌ها حالا صدرنشین لیگ است و از هر جهت جواد نکونام رضایت هواداران استقلال را جلب کرده است. با این حال اختلاف شدید میان جواد نکونام و علی خطیر موجب شده تا برخی این شایعه را مطرح کنند که فرهاد مجیدی قرار است جانشین جواد نکونام شود. تنها دلیلی که این شایعه برای برخی منطقی به نظر می‌رسد همان ماجرای اختلاف شدید خطیر و نکونام است. برای همین برخی گمان می‌کنند که علی خطیر تنها با آوردن یک چهره محبوب‌تر از نکونام می‌تواند به اختلاف با نکونام پایان دهد. با این حال پر واضح است که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. چون نه مجیدی در تیم خطیر بازی می‌کند و نه جایگاه جواد نکونام در استقلال به گونه‌ای است که بتوانند راحت او را کنار بگذارند.

سومین شایعه درباره آینده کاری فرهاد مجیدی اما از روز گذشته با استوری‌های ویژه او دهان به دهان گشت و از سایر شایعات نزدیک به واقعیت‌تر است. فرهاد مجیدی دوست ندارد در لیگ ایران فعالیت کند و در این میان شاید شایعه مربوط به حضور او در تیم زیر ۲۳ سال امارات از بقیه قابل توجه‌تر باشد. اگر این شایعه به واقعیت بپیوندد فرهاد مجیدی به تجربه‌ای بالاتر از حضور در لیگ امارات دست پیدا می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار