کدخبر : 6175 تاریخ انتشار :
A

چه بر سر اینستاگرام مهدی قایدی آمده است؟

چه بر سر اینستاگرام مهدی قایدی آمده است؟

مهدی قایدی، مهاجم تیم فوتبال اتحاد کلباء امارات حالا به یک سوژه داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

ورزش 360 - در روزهای گذشته اخراج فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء به مهم‌ترین خبر فوتبالی ایران تبدیل شد اما به نظر می‌رسد فضای مجازی یک مسئله دیگر از این تیم زردپوش را در ارتباط با فوتبال ایران مورد توجه قرار داده است. آن هم شایعاتی درباره زندگی شخصی مهدی قایدی است. 

به گزارش ورزش 360،  مهدی قایدی وقتی در هفته گذشته لیگ امارات دروازه البطائح را گشود شادی گل ویژه‌ای را به نمایش گذاشت. شادی گلی که چند ساعت بعد در کنار سایر شواهد دنیای مجازی به پازلی برای شایعه درباره زندگی مشترک مهدی قایدی تبدیل شد.

بعد از آن بود که به دنبال شکست مجدد اتحاد کلباء در لیگ امارات خبر اخراج فرهاد مجیدی در رسانه‌ها منتشر شد و همه توجه‌ها به این تیم اماراتی و ستاره‌های ایرانی‌اش جلب شد. درست در روزی که همه درباره‌ی آینده فرهاد مجیدی در امارات صحبت می‌کردند برخی رسانه با انتشار خبر «خوشگذرانی مهدی قایدی در روز اخراج مجیدی» توجه‌ها را به او جلب کردند.

سوژه این رسانه‌ها انتشار تصویری از مهدی قایدی در اینستاگرام در روز اخراج فرهاد مجیدی بود. اما نکته‌ی مهم‌تر این بود که در این پست مهدی قایدی تصویری تنها از خودش را منتشر کرده بود و همچنین همه‌ی پست‌های مشترک با همسرش را از اینستاگرامش پاک کرده بود. این اقدام موجب شد تا در روزهای گذشته بسیاری در شبکه‌های اجتماعی درباره مهدی قایدی و زندگی مشترکش گمانه‌زنی‌هایی انجام دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار