کدخبر : 6174 تاریخ انتشار :
A

عکس| استوری علیرضا بیرانوند برای ستاره زخمی

عکس| استوری علیرضا بیرانوند برای ستاره زخمی

علیرضا بیرانوند با انتشار پیامی به مصدومیت دلخراش مدافع پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش 360، علی نعمتی در بازی هفته هجدهم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن روی یک توپ ارسالی در محوطه جریمه سرخ‌ها بعد از برخورد سرش با استوک محسن آذرباد به شدت مصدوم شد بطوریکه بعد از چند دقیقه تعویض و راهی بیمارستان شد.

تصاویر منتشر شده از سر بخیه خورده مدافع پرسپولیس نشان از شدت مصدومیت نعمتی داشت. این بازیکن بصورت شجاعانه به سمت توپ رفت و این مصدومیت را به جان خرید.

علیرضا بیرانوند که به دلیل محرومیت در بازی با ذوب‌آهن در درون دروازه‌بان پرسپولیس حضور نداشت اکنون بعد از چند روز از اتفاقات آن بازی به مصدومیت دلخراش علی نعمتی واکنش نشان داده است.

بیرانوند در استوری جدید خود در صفحه شخصی اینستاگرامش برای مدافع پرسپولیس نوشت: «زخم‌هایم را دوست دارم... آنها شاهدان اصلی‌ام هستند که چطور شجاعانه زندگی کردم».

گفتنی است که بیرانوند خود مشابه چنین مصدومیتی را تجربه کرده است. گلر پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در لحظات ابتدایی بازی با انگلیس روی توپ ارسالی در محوطه جریمه پس از برخورد شدید با مجید حسینی به شدت از ناحیه بینی مصدوم شد و شرایطش به قدری وخیم بود که همان لحظه از بازی بیرون رفت.

1

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار