کدخبر : 6134 تاریخ انتشار :
A

3 پرسپولیسی در خطر نیمکت‌نشینی

3 پرسپولیسی در خطر نیمکت‌نشینی

عملکرد خوب خریدهای زمستانی پرسپولیس باعث شده تا کادرفنی سرخ‌پوشان برای تغییر در ترکیب اصلی این تیم دردسر شیرینی داشته باشد.

 

به گزارش ورزش 360، پرسپولیسی‌ها در حالی توانستند با بردی یک‌گله در اصفهان برابر ذوب‌آهن به کار خود در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران پایان بدهند که در کنار ارزشمند بودن این 3 امتیاز در مسیر بقای سرخ‌پوشان پایتخت در کورس قهرمانی، آزمودن خریدهای زمستانی هم تصمیم ویژه اوسمار ویرا در این مسابقه بود. سرمربی برزیلی پرسپولیس برخلاف انتظار، نام عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو و اوستون اورونوف را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداد و ترجیح داد با توجه به نمایش خوب سرخ‌پوشان برابر تراکتور، حداقل تغییر را در ترکیب برنده اعمال کند.

ویرا با توجه به مصدومیت علی نعمتی، حدود 33 دقیقه فرصت بازی در اختیار عبدالکریم حسن قرار داد و همچنین از دقیقه 66 هم اوستون اورونوف وارد ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت شد. مدافع قطری در مدت زمان حضورش در ترکیب پرسپولیس، عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و در کنار موفقیت در فاز دفاعی، مشارکت فعالی در کارهای تهاجمی تیمش هم داشت. اورونوف هم در تا یک‌قدمی باز کردن دروازه ذوب‌آهن پیش رفت اما با بدشانسی مواجه شد و نتوانست در شرایطی مشابه جلال‌الدین ماشاریپوف در استقلال، در اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس در قامت گلزن بدرخشد.

سرمربی پرسپولیس از حوالی دقیقه 90 هم محمد خدابنده‌لو را به میدان فرستاد تا این هافبک خبرساز که با کش‌وقوس‌های فراوان به پرسپولیس پیوست هم برای دقایقی فرصت بازی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت را به‌دست آورد. با توجه به عملکرد قابل‌قبول هر 3 خرید زمستانی پرسپولیس، به نظر می‌رسد که رفته‌رفته آن‌ها وارد ترکیب اصلی تیم‌شان می‌شوند و در این میان، برای استفاده از عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو و اوستون اورونوف در ترکیب اصلی، ویرا باید ترکیب برنده را دستخوش تغییر و تحولات مهمی کند.

پایان دوران حکمرانی نعمتی در دفاع چپ!

علی نعمتی چهره مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بود و یکی از مهم‌ترین بازیکنان پرسپولیس در 2 فصل اخیر محسوب می‌شود. با توجه به حضور عبدالکریم حسن، به نظر می‌رسد که رفته‌رفته نعمتی باید جای خود را در ترکیب اصلی به مدافع قطری بدهد و این ستاره باتجربه و سرخ‌پوش، برای حضور دوباره در ترکیب اصلی پرسپولیس احتمالاً روزهای سخت و سرنوشت‌سازی را در پیش دارد. ضمن آنکه با توجه به حضور حسن و نعمتی در فهرست پرسپولیس، احتمالاً حداقل فرصت بازی در اختیار محمدمهدی احمدی قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد که این مدافع جوان باید خود را برای سکونشینی‌های سریالی تا پایان فصل آماده کند.

ریگی در آستانه بازگشت به نیمکت؟

پرسپولیسی‌ها در بازار زمستانه میلاد سرلک را از دست دادند و این بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی‌اش به ملوان بندرانزلی پیوست. همین مسئله باعث شد تا مسعود ریگی شانس حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را به‌دست آورد اما به نظر می‌رسد که با توجه به خرید محمد خدابنده‌لو، جایگاه ریگی در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به خطر افتاده و احتمالاً اوسمار ویرا به سراغ استفاده از زوج محمد خدابنده‌لو-سروش رفیعی در خط هافبک تیمش خواهد رفت و در این‌صورت، مسعود ریگی به همراه سینا اسدبیگی روزهای سختی را برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در پیش‌روی خود دارند.

آقای پاس گل نیمکت‌نشین می‌شود؟

سعید صادقی که با ثبت 13 پاس گل در لیگ بیست‌ویکم در قامت ستاره گل‌گهر، رکورددار ثبت بیشترین پاس گل در یک فصل است، در 2 فصل اخیر جمعاً 3 بار توانسته در قامت گل‌ساز در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بدرخشد و انتظارات را برآورده نکرده است و همین مسئله باعث شده تا او گزینه انتقال به نیمکت پرسپولیس باشد. به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد قابل‌قبول اورونوف برابر ذوب‌آهن، ستاره جوان ازبکستانی جانشین سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس خواهد شد و احتمالاً سرخ‌پوشان از زوج اوستون اورونوف و مهدی ترابی در پست وینگر در بازی‌های پیش‌رو بهره خواهند برد.

منبع: فوتبال 360

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار