کدخبر : 6078 تاریخ انتشار :
A

زشت و زیبای هفته 18 لیگ برتر فوتبال

زشت و زیبای هفته 18 لیگ برتر فوتبال

در هفته هجدهم لیگ برتر اتفاقات جالبی رخ داد از درخواست هواداران تراکتور از خمز تا برد استقلال با یک سوپرگل و ادعای جادوگری و ورد خوانی در فولادشهر اصفهان!

به گزارش ورزش 360، مسابقات هفته هجدهم هم پرگل و دیدنی بود و فقط یک مسابقه بدون گل تمام شد و یک بازی هم به دلیل بارش برف در اراک لغو شد. نگاهی به اتفاقات زشت و زیبای هفته می اندازیم:

گل گهرسیرجان ۳-نساجی مازندران صفر

فولاد خوزستان یک ملوان بندرانزلی یک

استقلال یک -سپاهان اصفهان صفر

تراکتور تبریز ۲ -استقلال خوزستان صفر

شمس اذر قزوین صفر-مس رفسنجان صفر

پیکان تهران ۲-صنعت نفت آبادان ۲

ذوب اهن اصفهان صفر -پرسپولیس یک

آلومینیوم اراک-هوادار تهران(به دلیل بارش برف لغو شد.)

جدول لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم:

قانون مدار هفته!

یکی از ماموران حراست ورزشگاه آزادی رفتاری کاملا قانون مدارانه و جالب انجام داد و از رحمان رضایی مربی تیم ملی برای ورود به ورزشگاه بلیت خواست. همین مساله باعث معطلی مربی تیم ملی پشت در ورودی شد .

بهتر است کادرفنی تیم ملی بزای دیدن مسابقات لیگ برتر  هماهنگی بیشتری با مسئولان داشته باشند. چون مامور حراست وظیفه اش را به درستی انجام داده و باید کارت مخصوص یا بلیت مسابقات برای مربیان تیم ملی تهیه شود.

اعتراض هفته 

میلاد زکی پور بازیکن سپاهان بعد از تعویض در بازی با استقلال حسابی از خجالت آلمیدا مربی تیم در آمد و سرش داد زد که چرا؟!! تعویض بلد نیستید! بعد هم کاپشن خود  را پرتاب کرد تا مشخص شود اوضاع داخلی سپاهان آشفته شده است مه بازیکن به مربی بخاطر تعویض معترض می شود.

شعار هفته‌!

استقلال خیلی اوضاع جالبی دارد این تیم مقتدرانه صدرنشین لیگ برتر است اما هنوز مدیرعامل و سرمربی باشگاه باهم در جنگ هستند! حتی در جریان مسابقه با سپاهان شماری از هواداران علیه علی خطیر مدیرعامل باشکاه شعار سردادند و جواد نکونام را تشویق کردند! این شعار عجیب ترین شعار فصل است چون تیمی که صدرنشین است و برد بزرگی هم به دست آورده چرا باید هوادارانش به مدیریت باشگاه معترض باشند؟!!  وضعیت نکونام و خطیر زا باید صلح مسلحانه ! نامید.

سوپر گل‌هفته

دفع ناقص توپ توسط سیاوش یزدانی‌ مدافع سپاهان پاس گل هفته را رقم زد چون با اون ضربه یزدانی توپ به خوبی روی بندکفش روزبه چشمی فرود آمد و او هم با یک شوت دیدنی سوپرگل هفته و شاید فصل را به ثمر رساند. چشمی سال گذشته در جام‌جهانی هم با یک‌شلیک دیدنی قفل دروازه تیم ولز را باز کرد. جالب است که چشمی می گوید خیلی شوت زدن را دوست ندارد! پسر شوت بزن تو یکی از بهترین شوتزن های لیگ برتری!

چهره هفته:

احمدرضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس که نخستین تجربه لیک برتری خود را مقابل ذوب آهن به دست آورد جهره هفته است او توانست دروازه ‌پرسپولیس را بسته نگه دارد و یک کلین شیت به نام خود ثبت کند.

علیرضا بیرانوند هم که در این بازی محروم بود بعد از مسابقه برای رفیعی استوری حمایتی گذاشت.

تنبیه هفته:

ساکت الهامی در نخستین حضورش در نساجی نتوانست برای این تیم کاری کند و نساجی سه گل دیکر هم این هفته از گل کهر خورد تا تیم شهر خسته قعرنشین شود. این باخت باعث عصبانیت الهامی شد وضمن درخواست جریمه بازیکنان به مبلغ کسر ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بعد از بازی آنها را در سرما و برف شبانه تمرین هم داد!

شکایت هفته

بعد از لغو مسابقه آلومینیوم اراک و هوادار تهران  باشگاه تهرانی مدعی شد که لغو بازی بخاطر بارش برف نبوده و شکایت می‌کند! برادر بارش سنگین برف باعث شد بازی برگزار نشود و داور مسابقه تشخیص داد که مسابقه لغو شود شما از کی می خواهید شکایت کنید از برف و سرمای هوا؟!!

جادوگری در قرن ۲۱!

مسئولان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه مدعی شدند که ورد و نوشته های مشکوک به جادوگری در رختکن تیم شان پیدا کرده اند و این موضوع را به مسئولان مسابقه گزارش کرده اند اما محمد ربیعی و باشگاه ذوب آهن این مساله را رد کردند و حتی ربیعی خواستار رسیدگی مراجع نظارتی به این ادعا ی جادوگری شد. واقعا در قرن ۲۱ ممکن است برخی برای نتیجه گرفتن در فوتبال به  جای تاکتیک و تکنیک و... اصول علم مربیگری به سراغ جادو و جمیل بروند؟!! خود محسن فروزان یک تنه مانع باخت سنگین تیمش شد و حداقل ۴ موقعیت مسلم گلزنی را از پرسیپولیس گرفت.

درخواست هفته

هواداران تراکتور با نصب نوشته ای در ورزشگاه یادگار امام تبریز به پاکو خمز سرمربی تیم یادآور شدند که آنها از تراکتور قهرمانی لیک برتر را می خواهند چون خمز چند روز پیش گفته بود قهرمان نشدن تیم تراکتور فاجعه نیست.

رونمایی هفته

پرسپولیس در هفته هجدهم از  خریدهای جدیدش رونمایی کرد. عبدالکریم حسن مدافع قطری، اوستون اورنوف هافبک ازبکستانی و محمد خدابنده لو بازیکن مس رفسنجان مقایل ذوب آهن برای  پرسپولیس بازی کردند . عبدالکریم البته در اولین حضورش یک کارت زرد گرفت ولی مدافع تنومند ی است.

طلسم شده

تیم پیکان ۱۲ هفته است که در لیگ‌برتر برنده نشده و این هفته هم در ثانیه های پایانی گل مساوی را خورد تا دستش به برد  نرسد.بعد از مسابقه هم عنایتی از بازیکنانش انتقاد کرد و گفت انکار متوجه وضعیت تیم نیستند!

دور افتخار یا قهرمانی؟

برخی از استقلالی ها انتفاد می کنند که چرا بعد از بازی با سپاهان در ورزشگاه دور افتخار زدند! برخی دیگر هم می گویند استقلال با شکست سپاهان حدود ۷۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است و چرا نباید بعد از برد بازی بزرگ با هواداران شادی کنند ! البته نکته عجیب غیبت های ادامه دار نکونام در نشست های خبری است که هر کس در موردش یک حرفی می‌زند!

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار