کدخبر : 5969 تاریخ انتشار :
A

انگیزه‌های فرشاد احمدزاده برابر سرمربی محبوب

انگیزه‌های فرشاد احمدزاده برابر سرمربی محبوب

سپاهان در شرایطی امروز برابر استقلال قرار خواهد گرفت که یکی از باانگیزه‌ترین بازیکنان طلایی‌پوش را می‌توان فرشاد احمدزاده نام برد.

به گزارش ورزش 360، سپاهان بعد از تجربه پنج باخت پیاپی در لیگ برتر و آسیا اکنون در بازگشت دوباره به لیگ برتر در جدالی سخت باید برابر استقلال در استادیوم آزادی قرار گیرد.

جواد نکونام که در نقل و انتقالات زمستانی نیم نگاهی به لیست سپاهان نیز داشت، در نهایت نتوانست به خواسته خود دست یابد. یکی از بازیکنانی که نکونام علاقمند به جذب وی بود، فرشاد احمدزاده است که در پنجره تابستانی و در ادامه پنجره زمستانی بحث حضورش در استقلال شکل گرفته بود و به واسطه قراردادش با طلایی‌پوشان این موضوع محقق نشد.

احمدزاده که بعد از جدایی از پرسپولیس در ساعات پایانی نقل و انتقالات راهی فولاد تحت هدایت جواد نکونام شده بود، بازگشتی موفق داشت و طی فصول اخیر توانسته مهره‌ای تاثیرگذار لقب گیرد. موضوعی که باعث شده او نیز علاقمند به همکاری دوباره با نکونام باشد.

شماره 10 سپاهان که زننده آخرین گل این تیم در لیگ قهرمانان این فصل برابر الهلال نیز بوده، اکنون با انگیزه‌ای بالا در استادیوم آزادی حاضر خواهد شد و باید دید تقابل او با استقلال و جواد نکونام به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار