کدخبر : 5962 تاریخ انتشار :
A

8 بازیکن استقلال و سپاهان با انگیزه‌های انتقامی

8 بازیکن استقلال و سپاهان با انگیزه‌های انتقامی

8 بازیکن مشترک در دو تیم استقلال و سپاهان حضور دارند.

به گزارش ورزش 360، تقابل استقلال و سپاهان بازیکنان مشترک زیادی دارد که برای در هر دو تیم بازی کرده اند و امروز باید مقابل تیم سابق خود به میدان بروند که سهم استقلالی‌های سپاهان بیشتر است.

حضور بازیکنان سابق دو تیم در این مسابقه حساسیت را بالاتر خواهد برد و با انگیزه بیشتری به میدان خواهند رفت، اکثر بازیکنانی که در دو تیم به صورت مشترک بازی کردند در خط دفاعی حضور دارند، شانس بازی آرمین سهرابیان در استقلال و زوج دفاعی دانشگر و یزدانی در قلب دفاعی سپاهان بازی خواهند کرد.

در تیم استقلال آرمین سهرابیان به مدت 4 فصل، مهرداد محمدی 3 فصل، محمدحسین مرادمند 2 فصل در تیم سپاهان حضور داشت و برای این تیم به میدان رفته است.

در تیم سپاهان اما استقلالی های بیشتری حضور دارد، محمد دانشگر 4 فصل،میلاد زکی‌پور 4 فصل، سیاوش یزدانی 3.5 فصل، امید نورافکن 3.5 فصل و کاوه رضایی 1 فصل برای استقلال بازی کرده اند.

در جمع بازیکنان استقلال رضا میرزایی هم حضور داشت که 6 فصل در ترکیب استقلال به میدان رفته بود اما در تعطیلات نیم فصل از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد.

در این بین امید نورافکن 2 گل با پیراهن سپاهان مقابل استقلال به ثمر رسانده و دیگر بازیکنان مشترک دو تیم سابقه گلزنی نداشته اند.

استقلال - سپاهان، بدون مساوی، یا ببر یا بباز!

۱۵ بازی آخر دو تیم استقلال و سپاهان فقط دو تساوی داشته است.استقلال - سپاهان، بدون مساوی، یا ببر یا بباز!

تیم فوتبال استقلال تهران در یکی از مهم‌ترین رقابت‌های بین باشگاهی تاریخ فوتبال ایران، امروز به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

بیش از شصت بار تکرار این تقابل، بازی دو تیم را به یکی از مهم‌ترین مسابقات لیگ تبدیل کرده و با توجه به حساسیت کنونی جدول رده‌بندی هم بازی از اهمیتی دوچندان برخوردار شده است.

با این حال در ۱۵ بازی آخر دو تیم در لیگ برتر، تنها دو تساوی در لیگ‌های نوزدهم و بیست‌و‌یکم ثبت شده که نشان می‌دهد این هماورد، معمولا برنده و بازنده دارد و باید دید پس از سه برد پیاپی سپاهان در این رقابت، این بار قرعه کسب نتیجه به کدام تیم می‌افتد؟

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار