کدخبر : 5935 تاریخ انتشار :
A

استقلال و سپاهان بعد از 1950 روز با تماشاگر

استقلال و سپاهان بعد از 1950 روز با تماشاگر

پس از گذشت مدت زمان طولانی، دیدار استقلال و سپاهان در تهران با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش 360، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین دیدارهای نیم فصل نخست، امروز میان استقلال و سپاهان برگزار خواهد شد. دو تیم که رقابت سختی در صدر جدول رده‌بندی دارند، برای کسب این سه امتیاز و معرفی خود به عنوان مدعی جدعی قهرمانی پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

استقلال در شرایطی به مصاف حریف قدرتمند خود می‌رود که امیدوار است حمایت حداکثری هواداران را روی سکوهای استادیوم داشته باشد. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که از آخرین حضور تماشاگران در استادیوم آزادی و برای جدال استقلال و سپاهان مدت زمان زیادی می‌گذرد.

آخرین باری که استقلال در استادیوم آزادی و با حضور هوادارانش به مصاف سپاهان رفت، 1950 روز پیش بود. در چهارم آبان و دیدار رفت از لیگ هجدهم، آبی‌ها با هدایت وینفرد شفر به مصاف سپاهان رفتند که زردپوشان اصفهانی با تک گل کی‌روش استنلی به پیروزی دست پیدا کردند.

از آن تاریخ به بعد، استقلال پنج بار دیگر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بوده که تمامی این دیدارها به دلایل مختلف از جمله انتشار ویروس کرونا و مسائل مربوط به آماده نبودن زیرساخت‌های لازم، بدون حضور تماشاگران برگزار شده است.

در این پنج دیدار نیز استقلال سه بار و سپاهان دو مرتبه موفق به کسب پیروزی شده‌اند. حالا جواد نکونام و شاگردانش پس از 5 سال و 4 ماه و 5 روز می‌توانند در جدال برابر سپاهان شاهد حضور تماشاگران روی سکوها باشند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار