کدخبر : 5922 تاریخ انتشار :
A

عکس | رونمایی از پوستر دیدار استقلال - سپاهان

عکس | رونمایی از پوستر دیدار استقلال - سپاهان

دو باشگاه استقلال و سپاهان از پوستر خود برای دیدار حساس در هفته هجدهم لیگ برتر رونمایی کردند.

به گزارش ورزش 360، استقلال صدرنشین لیگ برتر تیمی جنگنده و سختکوش است. تیمی که فوتبال را با برنامه و هوشمندانه بازی می‌کند. استقلال می‌خواهد همچنان تیم اول ایران بماند و می‌داند مقابل حریفی پرستاره بازی سختی دارد، تیمی که با ۵ بازیکن بیشترین ملی پوش لیگ برتر را دارد ولی در ۵ بازی اخیرش ۵ باخت متوالی داشته است.

زرد پوشان اصفهانی سه بازی آخرشان در نیم فصل اول را باختند و دو باخت رفت و برگشت هم مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه خود ثبت کردند و حالا به دنبال قطع نوار ناکامی هستند.

photo_2024-02-27_11-29-59

تنها شکست استقلال در این فصل را سپاهان رقم زده است و شاگردان نکونام با شرایطی متفاوت این بار به دنبال انتقام از زرد پوشان اصفهانی هستند. استقلال در صورت پیروزی مقابل سپاهان مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد و از رقبای خود پیشی خواهد گرفت اما سپاهان نمی‌خواهد در این نبرد ۶ امتیازی بازنده باشد.

زرد پوشان اصفهانی با ۳۳ گل زده و استقلال با ۲۵ گل زده بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارند. بنابراین همه انتظار بازی زیبا و پرگل را از هر دو تیم را دارند. شاگردان مورایس هم در صورت برد ۳۴ امتیازی می‌شود و با دو بازی کمتر در تعقیب آبی‌های پایتخت خواهد بود.

photo_2024-02-27_11-30-19

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار