کدخبر : 5912 تاریخ انتشار :
A

شایعات فرهاد مجیدی را به اصفهان می‌رساند؟

شایعات فرهاد مجیدی را به اصفهان می‌رساند؟

فرهاد مجیدی در دومین فصل مربیگری‌اش در لیگ امارات وضعیت خوبی ندارد و شایعات درباره‌ی آینده کاری او شدت گرفته است.

ورزش 360 - تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته گذشته برابر شارجه هم شکست خورد تا در پنج بازی اخیرش تنها دو تساوی کسب کرده باشد.

به گزارش ورزش 360،  به نظر دومین فصل حضور فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء به خوبی فصل قبل نیست و حالا زمزمه‌های اخراج سرمربی ایرانی این تیم در لیگ امارات به گوش می‌رسد. در روزهای گذشته رسانه‌های اماراتی گمانه‌زنی‌های زیادی درباره سرنوشت او انجام داده‌اند و حتی شایعاتی را هم درباره احتمال بازگشتش به لیگ ایران بیان کرده‌اند.

فرهاد مجیدی فصل گذشته اولین تجربه مربیگری‌اش در لیگ غیرایرانی را پشت سرگذاشت. او که دو فصل قبلش استقلال را بدون شکست به یکی از تاریخی‌ترین قهرمانی‌های دوران ورزشی‌اش رسانده بود در اوج محبوبیت ایران را ترک کرد تا ماجراجویی جدیدی را در لیگ امارات تجربه کند. در سال‌های گذشته و از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال در آسیا مربی‌های چندانی از ایران در سطح یک لیگ‌های آسیایی فعالیت نکرده بودند و از این جهت تصمیم مجیدی یک تصمیم جسورانه و جالب توجه بود. 

اولین فصل حضور او در اتحاد کلباء هم تجربه قابل قبولی بود و ماندن این تیم گمنام در لیگ امارات و سقوط نکردنش به دسته ی پایین‌تر یک دستاورد به حساب می‌آمد. نتایج قابل توجه فرهاد مجیدی در این تیم هم مدیران اتحاد را مجاب کرد که او را در سمتش ابقا کنند. اما نتایج در فصل دوم حضور فرهاد مجیدی چندان مطابق میلش پیش نرفته است. با این حال مدیران اتحاد کلباء حمایت شان را از او به خوبی نشان داده‌اند.

روز گذشته محمد عبید الیماحی، رئیس هیئت مدیره این باشگاه در واکنش به شایعات به رسانه‌های عربی گفت: مدیریت باشگاه بیکار نخواهد ماند و اگر تصمیماتی برای بازگرداندن تیم به مسیر درست وجود داشته باشد، تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد. باشگاه می‌خواهد مشکل را حل کنند و در همین راستا با مربی صحبت می‌کنیم تا دلایل نتایج بد را پیدا کنیم. در این میان اصلا علاقه‌ای به تصمیم عجولانه نداریم.

نکته‌ی قابل توجه در این میان اما شایعه‌ای است که رسانه‌های عربی دامن زده‌اند. برخی رسانه‌های اماراتی نوشته‌اند ممکن است فرهاد مجیدی به زودی جانشین مورایس در سپاهان شود. شاید نتیجه امروز سپاهان در برابر استقلال نقش مهمی در واقعی شدن این شایعه داشته باشد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار