کدخبر : 5893 تاریخ انتشار :
A

استقلال - سپاهان: قدم بزرگ برای قهرمانی

استقلال - سپاهان: قدم بزرگ برای قهرمانی

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از عصر امروز آغاز می‌شود که مهم‌ترین دیدار را دو تیم مدعی استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌کنند.

به گزارش ورزش 360، این دیدار می‌تواند آغاز تقابل مدعیان در نیم‌فصل دوم باشد؛ چرا‌که دیدارهای تیم‌های بزرگ و مسابقات مهم این برهه از فصل در فاصله هفته‌های هجدهم تا بیست و پنجم دور برگشت انجام خواهد شد و به نوعی می‌توان گفت در پایان هفته 25 تا حد زیادی می‌توان سرنوشت لیگ برتر را حدس زد و تا آن زمان که دیدار برگشت پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود احتمال دارد که بتوان قهرمان لیگ را تا حدی پیش‌بینی کرد. بعد از دیدار امروز دو مدعی، دو هفته بعد شاهد دربی پایتخت خواهیم بود و البته در هفته بیست و پنجم رویارویی دو تیم استقلال و تراکتور هم انجام می‌شود. در این میان سپاهان نیز دو دیدار عقب‌افتاده مهم برابر تراکتور و ذوب‌آهن دارد که احتمالا به زودی برنامه آنها هم اعلام خواهد شد و به نوعی می‌توان گفت بازی استقلال و سپاهان آغاز زمستان سخت مدعیان لیگ برتر برای کسب عنوان صدرنشینی خواهد بود و در این 7 هفته تلاش مدعیان مشخص می‌کند که کدام تیم در نهایت می‌تواند در انتهای فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

نکونام به دنبال حفظ رکورد خانگی در دیدار بزرگ

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی عصر امروز برگزار می‌شود که این دیدار می‌تواند برای هر دو تیم درصورت برتری مقابل حریف، دستاوردهای بزرگ و ویژه‌ای را به همراه داشته باشد. بر همین اساس از یک سو تیم مورایس قرار دارد که در هر پنج بازی اخیر خود از سری رقابت‌های لیگ برتر و قهرمانان آسیا با شکست مواجه شده و برای بازگشت حیثیت ازدست‌رفته خود به این سه امتیاز نیاز دارد و از سوی دیگر تیم جواد نکونام قرار گرفته که با وجود مشکلات متعدد مدیریتی توانسته جایگاه خود را تا این جای کار در صدر جدول رده‌بندی حفظ کند.

این در شرایطی هست که استقلالی‌ها تمام هشت بازی قبلی خود را که در آزادی میزبان بوده‌اند با برتری پشت سر گذاشته و تداوم این رکورد با پیروزی برابر سپاهان که خود یکی از مدعیان قهرمانی  به شمار می‌رود، می‌تواند آبی‌ها را در این دیدار شش‌امتیازی یک قدم بزرگ و البته مهم به قهرمانی این فصل از رقابت‌ها نزدیک کند.

ضمن اینکه شاگردان نکونام درصورت برتری در این دیدار انتقام بازی رفت در اصفهان که منجر به تک شکست این تیم در این فصل از رقابت‌ها شده است را هم خواهند گرفت.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار