کدخبر : 5843 تاریخ انتشار :
A

علیرضا فغانى کارشناس داورى فوتبال زنان شد

علیرضا فغانى کارشناس داورى فوتبال زنان شد

دربى لیگ برتر فوتبال زنان ایران در هفته سیزدهم بین دو تیم کرمانى شهردارى سیرجان و خاتون بم با نتیجه مساوى به پایان رسید.

به گزارش ورزش 360، سیرجانى‌ها که با هدایت مریم ایراندوست ١٠ نفره تا دقیقه ٩٥ دو بر یک از حریف صدرنشین خود در خانه پیش بودند، با اعلام یک ضربه پنالتى در صحنه‌اى مشکوک توسط سلطنت نوروزى و گل شدن آن توسط زهرا قنبرى براى خاتون بم، کسب سه امتیاز بازى را از دست دادند تا فاصله چهار امتیازى دو تیم به حداقل نرسد.

تساوى ٢ بر ٢ این بازى با توجه به نتیجه ۱-۱ بازى رفت در زمین خاتون بم، شرایطى را در جدول و پنج هفته به پایان لیگ برتر شانزدهم فوتبال زنان ایران ایجاد کرد که شانس قهرمانى شهردارى سیرجان را به کمترین احتمال خود رساند تا خاتون بم و ملوان بندرانزلى در بهترین شرایط و کورس قهرمانى باقى بمانند.

علیرضا فغانى با دیدن فیلم تصاویر دقیقه ٩٥ دیدار شهردارى سیرجان و خاتون بم با توجه به زاویه و کیفیت موجود تصاویر نظر کارشناسى خود را اعلام کرد. فغانى در مورد اعلام پنالتى به سود خاتون بم در صحنه‌ى دقیقه ٩٥ بازى شهردارى سیرجان گفت: هند نبوده و ادامه بازى تصمیم صحیح است.

علیرضا فغانى با اعلام این موضوع که داور مسابقه هم با مکث و شک سوت مى‌زند و پنالتى مى‌گیرد، افزود: البته این اظهار نظر بر اساس زوایاى دوربین و فیلمى که موجود است مطرح شده اما در ضربه پنالتى منجر به گل تیم خاتون بم هم باید طبق قانون دستور تکرار اعلام مى‌شد.

علیرضا فغانى، یکى از مشهورترین داوران بین المللى فوتبال جهان، چند روزى در ایران حضور دارد، یکبار دیگر براى حضور در کلاس داورى جام جهانى فوتبال به کشور قطر برخواهد گشت.

لازم به ذکر است در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران که روز جمعه چهارم اسفند برگزار شد، خاتون بم با ٣٣ امتیاز در صدر ایستاد، ملوان بندرانزلى با ٣١ امتیاز دوم و شهردارى سیرجان با از دست دادن برد سه امتیازى مقابل صدرنشین به دلیل اعلام پنالتى اشتباه در دقیقه ٩٥ بازى به سود تیم مهمان با سقوط یک پله‌اى با ٢٩ امتیاز رده سوم جدول را به خود اختصاص داد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار