کدخبر : 5817 تاریخ انتشار :
A

روز و ساعت بازی استقلال - سپاهان

روز و ساعت بازی استقلال - سپاهان

فردا شاهد جنک ستارگان هستیم جمعی از بهترین های فوتبال ایران در میدان هستند.

به گزارش ورزش 360، استقلال صدرنشین لیگ برتر تیمی جنگنده و سختکوش است درست مثل خود جواد نکونام ، تیمی که فوتبال را با برنامه و هوشمندانه بازی می کند استقلال می خواهد همچنان تیم اول ایران بماند و می داند  مقابل حریفی پرستاره بازی سختی دارد، تیمی که  با ۵ بازیکن بیشترین ملی پوش لیگ برتر را دارد ولی در ۵ بازی اخیرش ۵ باخت متوالی داشته است.

زرد پوشان اصفهانی  سه بازی آخرشان در نیم فصل اول را باختند و دو باخت رفت و برگشت هم مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در  کارنامه  خود ثبت کردند و حالا به دنبال قطع نوار ناکامی  هستند. تنها باخت این فصل استقلال در این فصل را سپاهان رقم زد،  آبی پوشان در ۷ بای اخیر مقابل زردپوشان اصفهانی فقط یک برد در زمان فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم به دست آوردند اما استقلال نکونام در خانه تیمی  شکست ناپذیر است که در ورزشگاه آزادی صدرصد ی هستند و همه بازی هایشان را برده اند.

فردا شاهد جنک ستارگان هستیم جمعی از بهترین های  فوتبال ایران در میدان هستند فقط مواریس سرمربی سپاهان به دلیل اخراج در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل شمش آذر فردا از روی سکو نظاره گر بازی تیمش خواهد بود.استقلال در صورت پیروزی مقابل سپاهان اسبش را برای قهرمانی زین خواهد کرد اما سپاهان نمی خواهد در این نبرد ۶ امتیازی مدعیان بازنده باشد‌ زرد پوشان اصفهانی با ۳۳ گل زده و استقلال با ۲۵ گل زده بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارند. بنابراین همه انتظار باژی زیبا و گل دار را دارند.سپاهان درصورت برد ۳۴ امتیازی می شود و با دو بازی کمتر به دو امتیازی استقلال می رسد اما پیروزی استقلال موقعیت این تیم را در صدر جدول مستحکم‌تر می‌کند.

استقلال – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان / ساعت ۱۷:۱۵ - ورزشگاه آزادی تهران

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار