کدخبر : 5765 تاریخ انتشار :
A

آمار بد شجاع خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس

آمار بد شجاع خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس

شجاع خلیل زاده یکی‌از جنجالی ترین روزهای دوران فوتبالش را در آزادی پشت‌سر گذاشت.

به گزارش ورزش 360، شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتوری ها که درفصل جاری یکی از نفرات مهم و کلیدی پاکو خمس بوده است، همانند دیگر نفرات تیمش‌ روز چندان خوبی را پشت سر نگذاشت تا تیمش متحمل یک شکست دیگر در ورزشگاه آزادی شود.

 جالب آنکه شجاع خلیل زاده خاطرات تلخی از آخرین تقابل هایش با پرسپولیس دارد چرا که در هر چهار دیدار اخیرش مقابل تیم سابقش با پیراهن تیم های تراکتور و سپاهان شکست خورده است.

مدافع مازنی تراکتور در فصل شانزدهم و پیش‌از پیوستن به پرسپولیس و زمانی که پیراهن سپاهان را برتن داشت، در هر دو دیدار رفت و برگشت به همراه طلایی پوشان برابر شاگردان برانکو با نتایج ۳ - ۱ و ۲ - ۱ شکست‌خورده بود.

خلیل زاده بعد از آن با توجه به پیوستنش به پرسپولیس و بعد تیم های قطری هرگز مقابل این تیم قرار نگرفته بود تااینکه در این فصل به ترا‌کتور پیوست. او در بازی رفت دو تیم در تبریز شاهد شکست یک گله تراکتور مقابل پرسپولیس بود و حالا در بازی برگشت دو تیم نیز یکی از نفرات تیمش در روز شکست دو بر صفر مقابل شاگردان اوسمار بود تا در هر چهار دیدار اخیرش مقابل پرسپولیس شکست خورده باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار