کدخبر : 5763 تاریخ انتشار :
A

دغدغه بزرگ مورایس؛ فرار از ششمین شکست متوالی

دغدغه بزرگ مورایس؛ فرار از ششمین شکست متوالی

آیا سرمربی سپاهان می‌تواند به زنجیره شکست‌های متوالی این تیم پایان بدهد؟

به گزارش ورزش360، سپاهانی که فصل را فوق‌العاده آغاز کرده بود و با نتایج خیره کننده از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رفت، به یکباره وارد افت شد و در 5 بازی آخرش، به عنوان تیم بازنده از زمین خارج شده است.

در واقع آخرین پیروزی سپاهان به 28 آذر مقابل هوادار برمی‌گردد و پس از آن، شکست 1-0 مقابل آلومینیوم، 3-1 مقابل گل‌گهر، 1-0 مقابل شمس‌آذر و دو باخت متوالی 3-1 مقابل الهلال عربستان، نتایجی بوده که مورایس و شاگردانش اخیرا در لیگ برتر و آسیا رقم زده‌اند.

سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر باید به مصاف استقلالی برود که عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داده و در حال حاضر با 36 امتیاز، صدرنشین لیگ برتر است.

اما خبر بد برای سپاهان، محرومیت مورایس برای نشستن روی نیمکت تیمش مقابل استقلال است. سرمربی پرتغالی در دیدار مقابل شمس‌آذر، از کنار زمین اخراج شد تا بازی بعدی تیمش مقابل استقلال را از دست بدهد.

در تصویری که از تمرین سپاهان منتشر شده، مورایس را می‌بینید که با چهره‌ای متفکر، در حال برنامه‌ریزی و طرح نقشه‌های تاکتیکی است و سعی دارد راهی برای پایان دادن به این بحران دو ماهه پیدا کند.

شس

باید دید تاکتیک سپاهان در جدال دشوار مقابل استقلال چه خواهد بود و آیا مورایس می‌تواند در روزی که نمی‌تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند، نتیجه‌ای جز باخت کسب کند یا نه.

از شانس بد او، استقلال تا اینجای فصل، در تمام بازیهای خانگی‌اش پیروز شده و باید دید نتیجه مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر چه خواهد شد.

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار