کدخبر : 5754 تاریخ انتشار :
A

محمد ربیعی با رد پیشنهاد فولاد، آماده پرسپولیس شد!

محمد ربیعی با رد پیشنهاد فولاد، آماده پرسپولیس شد!

محمد ربیعی با پایان ماجرای پیشنهاد فولاد، تیمش را آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌کند.

به گزارش ورزش360، یک نیم فصل بعد از جدال هیجان‌انگیز با پرسپولیس که با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید، سرخ‌پوشان پایتخت با چهره جدید روی نیمکت خود به استقبال دیدار با ذوب‌آهن خواهند رفت. جالب اینکه اگر انتقال محمد ربیعی به فولاد نهایی می‌شد، حالا گاندوها نیز سرمربی تازه‌ای را برای این بازی روی نیمکت داشتند.

اما به هر حال انتقال پرماجرای محمد ربیعی به فولاد انجام نشد تا او دوباره به نیمکت ذوب‌آهن بازگردد. ربیعی که بعد از پروژه موفقیت‌آمیز با مس رفسنجان، این فصل عملکرد خوبی در ذوب‌آهن داشته، در روزهای گذشته با انگیزه خاصی تمرینات تیمش را هدایت کرده و تمرکز خود را کاملا روی سبزپوشان اصفهانی گذاشته است.

نکته جالب در مورد ربیعی این است که او بعد از بازی ملوان که شاید با بدشانسی این تیم نیز همراه بود و با شکست تلخ همراه شد، با بازیکنان تیمش خداحافظی کرد و حتی مذاکرات نهایی را با فولاد نیز انجام داد تا همه تصور کنند جانشین مارتینز روی نیمکت فولاد او خواهد بود.

با این حال روند تحولات به شکل دیگری پیش رفت و ربیعی روی نیمکت ذوب‌آهن ماند و حالا با تیم جذابی که ساخته، انگیزه زیادی دارد تا جایگاه تیمش را ارتقا بخشد و دوباره به جمع پنج تیم بالای جدول بازگردد.

این در حالی است که ذوب‌آهن در فصل جاری با اسکواد جدید خود تیمی نسبتا پرستاره محسوب می‌شود. به این اسامی توجه کنید: «شایان مصلح، مجید علیاری، کمال کامیابی‌نیا، محمدجواد محمدی، مهرداد رضایی و محمدحسین اسلامی.»

به این ترتیب ربیعی با فراموش‌کردن پیشنهاد فولاد، ترجیح داده که کارش را در فضایی دوستانه با تیم ذوب‌آهن ادامه دهد. او که در ابتدای فصل هم موردتوجه استقلال قرار داشت، تصور می‌کند که آن اتفاق بزرگ موردنظر دیر یا زود برایش رخ می‌دهد و چندان هم نیاز نیست که برای وقوع آن تعجیل کند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار