کدخبر : 5748 تاریخ انتشار :
A

اسفند سخت جواد نکونام از راه رسید

اسفند سخت جواد نکونام از راه رسید

استقلال تهران تا پایان اسفند ماه پنج مسابقه مهم را در پیش دارد که می‌تواند تکلیف صدرنشینی این تیم را در پایان سال ۱۴۰۲ مشخص کند.

ورزش 360 - تیم جواد نکونام بعد از یک وقفه و تعطیلی طولانی رقابت‌های لیگ برتر را با یک پیروزی و یک تساوی شروع کرد و حالا پنج دیدار حساس در پیش‌رو دارد که کسب نتیجه در دو دیدار آن می‌تواند حتی دورنمایی از قهرمانی را مشخص کند.

به گزارش ورزش 360،  استقلال تهران که در هفته گذشته دو امتیاز حساس را در برابر ملوان از دست داده بود باید سه‌شنبه پیش‌رو به مصاف سپاهان اصفهان برود. سپاهان مهم‌ترین رقیب استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است و تا اینجای لیگ این دو تیم از دیگران بخت بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارند. روی کاغذ سپاهان به دلیل ستاره‌های بیشتری که دارد و مدیریت یک دست‌ترش حتی از استقلال هم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اما جواد نکونام هم تا اینجای کار نشان داده که توانایی غافلگیر کردن همه را دارد.

استقلالی‌ها دیدار نیم فصل نخست را در اصفهان به سپاهان واگذار کردند و اگر این بازی را هم واگذار کنند شاید باید با جام قهرمانی هم خداحافظی کنند. چون قانون تعیین قهرمان از خلال باز‌های بزرگ همیشه نشان داده که تیمی می‌تواند قهرمان لیگ شود که بازی برابر تیم‌های بزرگ را با کسب امتیاز پشت‌سر بگذارد.

استقلال بعد از بازی با سپاهان در آزادی باید به رفسنجان برود تا در یک جام دیگر برابر مس قرار بگیرد. استقلال و مس باید در مرحله‌ی یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با هم دیدار کنند. مس از تیم‌های خوب این فصل فوتبال ایران است که ستاره‌های جوان و بازیکنان احیا شده‌ی زیادی در ترکیبش دارد که در نیم فصل برخی از آنها را هم از دست داده است.

بعد از این بازی استقلال باید به اهواز برود و با استقلال خوزستان بازی کند که همین هفته‌ی پیش با درخشش دو بازیکن برزیلی و عراقی‌اش بازی باخته برابر آلومینیوم را به پیروزی بدل کرد. 

اما دومین بازی بسیار مهم استقلال در اسفند ۱۴۰۲ برگزاری دربی برگشت برابر پرسپولیس در بیست و سوم اسفند ماه است که باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی به کسب پیروزی در این دربی نیاز دارد. آخرین بازی اسفند ماه استقلال هم برابر هواداری است که حالا متحول شده که می‌تواند هر رقیبی را غافلگیر کند.

پر بیراه نیست اگر بگوییم با این ترکیب از بازی‌ها شاید قهرمان فوتبال ایران در بهار ۱۴۰۳ را بتوان در همین زمستان ۱۴۰۲ شناخت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار