کدخبر : 5724 تاریخ انتشار :
A

علیرضا بیرانوند؛ از حواله‌ی خودرو تا حواله به داوران

علیرضا بیرانوند؛ از حواله‌ی خودرو تا حواله به داوران

تقریبا همه ویدئوی لب‌خوانی علیرضا بیرانوند در بازی با تراکتور را دیدند و دیگر جای هیچ دفاعی باقی نیست جز یک عذرخواهی رسمی.

ورزش 360 - در جریان بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس کارت زرد چهارم را دریافت کرد تا از بازی بعدی تیمش محروم باشد. 

به گزارش ورزش 360،  چیزی که این صحنه را ساعاتی بعد از پایان بازی داغ‌تر کرد اما انتشار ویدئوی لب‌خوانی از علیرضا بیرانوند در لحظات دریافت کارت زرد بود. در این ویدئو به وضوح مشخص است که در ابتدا علیرضا بیرانوند به کمک داور می‌گوید که داور وسط را توجیه کند که در صورت دریافت کارت زرد در این بازی از بازی بعدی محروم می‌شود. معلوم نیست چرا بیرانوند انتظار دارد داوران خطای او را نادیده بگیرند تا برای بازی بعدی تیمش هم محروم نشود.

با این حال اتفاق زشت‌تر لحظاتی بعد می‌افتد درست زمانی که داور بازی به علیرضا بیرانوند کارت زرد نشان می‌دهد و او بازی با ذوب‌آهن را از دست می‌دهد. او در این لحظات با الفاظی زشت داور را خطاب قرار می‌دهد و به او می‌گوید که امیدوار است تحمل توهین‌های مجازی که قرار است بعد از این تصمیم به او شود را داشته باشد و با افتخار می‌گوید که حجم زیادی از این توهین‌ها در راه است.

علیرضا بیرانوند در این روزها به خاطر عملکرد ضعیفش در جام ملت‌ها و بعد از آن ادعا درباره‌ اینکه آنها بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران هستند مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است. پیشتر از این هم عملکرد او و هم تیمی‌هایش در جام جهانی با شکست سنگین برابر انگلیس و شکست برابر آمریکا مورد انتقاد قرار گرفته بود. به ویژه اینکه آنها پس از آن عملکرد ضعیف در جام جهانی «حواله» واردات خودرو دریافت کرده بودند که به نوعی پاداش شکست‌شان برابر انگلیس و امریکا بود. اما گویا خود بیرانوند هم از حاشیه بدش نمی‌آید و با این واکنش توهین‌آمیز به تصمیم داور در بازی با تراکتور نشان داد که دوست دارد به هر طریقی در مرکز توجهات باشد. به ویژه اینکه پخش ویدئوی لب خوانی روزبه چشمی در بازی قبلی استقلال به همه این هشدار را داده بود که در صورت انجام چنین اشتباهی به سراعت ویدئوی آن در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود.

یکی دیگر از نکات عجیب اظهارات بیرانوند در این ویدئو خطاب به داور استفاده از پشتیبانی لشگر فحاش مجازی است. چیزی که بیرانوند و بسیاری از بازیکنان دیگر در مواقع مختلف از آن ابراز انزجار کرده بودند و رفتار کاربران مجازی ایرانی را در بسیاری از موارد به ویژه بعد از شکست‌ها مورد انتقاد قرار داده بودند اما گویا این مسئله به عنوان یک ابزار در دست آنها برای فشار به داوران هم به حساب می‌آید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار