کدخبر : 5691 تاریخ انتشار :
A

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران راه بردن برزیل را مرور کرد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران راه بردن برزیل را مرور کرد

جلسه فنی بازی ایران و برزیل، بعدازظهر امروز در سالن جلسات هتل محل اسکان تیم ملی برگزار شد.

به گزارش ورزش 360، در این جلسه، کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل را با نشان دادن ویدیوهایی از بازی این تیم در جام جهانی دبی، برای بازیکنان تیم ملی آنالیز کردند. 

پیش از این جلسه هم بازیکنان حوال ساعت ۱۲ ظهر به وقت دبی، در سالن وزنه هتل، تمرین سبکی را انجام دادند و عرق گیری کردند تا آماده بازی با برزیل باشند.

دیروز هم بازیکنان پس از ریکاوری در استخر و سالن وزنه، دو جلسه داشتند. جلسه اول به آنالیز بازی مقابل امارات و بررسی نقاط ضعف تیم ملی فوتبال ساحلی در این بازی اختصاص داشت و جلسه دوم هم یک جلسه روانشناسی مفید با بازیکنان بود که در ادامه سلسله جلسات روانشناسی تیم ملی فوتبال ساحلی است.

بازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مقابل برزیل، در نیمه نهایی جام جهانی، امروز ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه D3 دبی برگزار می شود.

ایران، مقابل برزیل سفیدپوش شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، امروز در دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی، مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل، به میدان می رود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی ایران و برزیل، امروز ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد تا حریف برزیل در نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دبی، مشخص شود.

پس از جلسه هماهنگی امروز، مقرر شد ساحلی بازان با پیراهن و شورت سفید، به زمین مسابقه بروند و دروازه بانان تیم ملی هم امروز با پیراهن و شورت آبی رنگ به میدان خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل هم با پیراهن همیشگی زرد رنگ و شورت آبی، به مصاف ایران خواهد آمد و دروازه بانان این تیم هم پیراهن و شورت سبز فسفری بر تن خواهند کرد.

ایران و برزیل، امشب ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه D3 دبی به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف یکی از فینالیست های جام جهانی مشخص شود.

در بازی نیمه نهایی دوم هم تیمهای ملی فوتبال ساحلی ایتالیا و بلاروس از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می روند.

منبع فدراسیون فوتبال
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار