کدخبر : 5677 تاریخ انتشار :
A

استقلال با نکونام؛ بمب خانگی، کبریت خارجی!

استقلال با نکونام؛ بمب خانگی، کبریت خارجی!

صدرنشین لیگ برتر در این هفته باز هم در دیداری خارج از خانه موفق به کسب 3 امتیاز نشد تا روند ناکامی‌های نکونام در بازی‌های خارج از خانه در این فصل به شش بازی برسد.

به گزارش ورزش 360، تیم نکونام به همان اندازه که در بازی‌های خانگی موفق عمل کرده و توانسته رکورد 100 درصد پیروزی را به دست آورد، اما در هفته‌های اخیر در دیدارهای خارج از خانه روند متوسطی را در پیش گرفته و در 6 بازی آخر خود به عنوان میهمان، به 6 تساوی دست یافته است. استقلال پس از پیروزی خارج از خانه در هفته هفتم برابر مس رفسنجان، دیگر نتوانست در هیچ دیداری برابر میزبان به برتری دست یابد. شمس‌آذر، ذوب‌آهن، فولاد خوزستان، پرسپولیس، گل‌گهر و ملوان بندرانزلی تیم‌هایی بودند که استقلال به عنوان میهمان به مصاف آن‌ها رفت که حاصل تلاش آبی پوشان در این دیدارها کسب 6 امتیاز با کسب 6 تساوی بود. 

استقلال تهران در حال حاضر 6 بازی بدون برد در بازی‌های خارج از خانه دارد که با بیشترین روند بدون برد این تیم (به عنوان تیم میهمان) برابری کرده و در صورتی‌که در مصاف با استقلال خوزستان در هفته نوزدهم در اهواز نتواند به پیروزی دست یابد، به آمار هفت بازی بدون برد و روند بیشترین بازی بدون برد (خارج از خانه) در تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خواهد رسید. پیش از این در سه مقطع، استقلال در شش بازی متوالی خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده بود که در ادامه مروری بر آن خواهیم داشت.

سال 81

استقلال در 4 بازی آخر خود در لیگ برتر به عنوان میهمان، به سه تساوی و یک شکست دست یافت؛ شکست تلخ برابر ملوان بندرانزلی که قهرمانی اولین دوره لیگ برتر را هم از شاگردان مرحوم پورحیدری گرفت. این تیم در فصل بعد (با هدایت رولند کخ) هم در خارج از خانه شروع خوبی نداشت و در هفته دوم برابر صنعت‌نفت آبادان (با هدایت منصور پورحیدری) مغلوب شد و در هفته چهارم هم در مشهد در مقابل ابومسلم به تساوی 2-2 رسید. روند نبردن‌های این تیم در بازی‌های خارج از خانه، در هفته هفتم و کسب 3 امتیاز برابر برق شیراز متوقف شد.

سال 87

استقلال در دو بازی آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر هفتم، در آخرین روزهای حضور فیروز کریمی، نتوانست مقابل رقبا به پیروزی دست یابد و برابر پاس همدان به تساوی رسید و از صنعت‌نفت هم شکست خورد. در 4 بازی ابتدایی لیگ برتر هشتم، شاگردان امیر قلعه‌نویی هم نتوانستند موفق عمل کنند و در سه بازی متوالی مغلوب تیم‌های پگاه رشت، مس کرمان و صبا شدند. در هفته نهم نیز آبی پوشان مقابل پرسپولیس به تساوی 1-1 دست یافتند. سرانجام استقلال توانست در دیدار مقابل پاس در شهر همدان به برتری 4 بر 2 رسیده و به روند ناکامی‌های خود در بازی‌های خارج از خانه پایان دهد. البته این فصل پایانی دراماتیک برای استقلال داشت و توانست با پیروزی در هفته آخر در مشهد برابر پیام، به دومین قهرمانی در لیگ برتر دست یابد. 

سال 88

تیم صمد مرفاوی در اواسط لیگ برتر نهم، در بازی‌های خارج از خانه به سد محکم حریفان خورد و در شش بازی متوالی از کسب پیروزی بازماند. استقلال پس از تساوی بدون گل برابر پاس همدان، متحمل سه باخت متوالی مقابل ذوب آهن، راه آهن و سپاهان شد. آبی پوشان در ادامه هم مقابل فولاد خوزستان و سایپا به دو تساوی یک بر یک رسید. سرانجام استقلال در هفته 24 و در مقابل میزبانش استیل آذین، توانست با دو گل به برتری دست یافته و به این روند خاتمه دهد.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار