کدخبر : 5646 تاریخ انتشار :
A

استقلال، فرمول قهرمانی را کشف کرد

استقلال، فرمول قهرمانی را کشف کرد

استقلال در بندر انزلی مقابل ملوان مساوی کرد تا با ۳۶ امتیاز در صدر جدول بماند.

به گزارش ورزش 360، استقلال تمام بازی‌های خانگی خود را با پیروزی تمام کرده اما خارج از خانه ۲ برد، ۶ مساوی و یک شکست دارد.در واقع باید گفت استقلال با فرمول قهرمانی پیش می‌رود و حتی از این فرمول تا حدی جلوتر است.

تجربه اکثر لیگ‌های قبلی نشان می‌دهد که اگر تیمی بازی‌های خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و بیرون از خانه مساوی کند و به طور متوسط از هر دو بازی ۴ امتیاز بگیرد در پایان فصل قهرمان می‌شود. شاگردان جواد نکونام تا اینجای مسابقات از ۱۷ بازی ۳۶ امتیاز کسب کرده اند و حتی می توان گفت عملکردشان در بازی‌های خارج از خانه هم قابل قبول بوده است.البته هنوز بسیاری از بازی‌های حساس و کلیدی استقلال انجام نشده اما آنها امیدوارند با ادامه این روند و کسب نتایج خوب مقابل تیم‌هایی چون سپاهان و پرسپولیس در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

استقلال سه‌شنبه در دیداری فوق العاده حساس میزبان سپاهان اصفهان است که ۵ بازی آخر خود در ایران و آسیا را واگذار کرده و قطعاً با تمام قوا مقابل آبی پوشان حاضر می‌شود.سپاهان اصفهان می‌خواهد اولین تیمی باشد که در تهران یقه استقلال را می‌گیرد.آنها پارسال هم شاگردان ساپینتو را در تهران شکست دادند و حتی از سد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عبور کردند.

استقلال با میانگین بالاتر از ۲ امتیاز در هر بازی تا اینجای مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته و این در حالی است که هنوز بسیاری از اختلافات درونی این باشگاه حل نشده است.گفتنی است بعد از بازی رفت تیم‌های استقلال و سپاهان در اصفهان که با برتری یک بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید همه اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند که مستحق شکست در آن دیدار نبودند.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار