کدخبر : 5446 تاریخ انتشار :
A

پنجمین پرسپولیس – تراکتور متوالی بدون تماشاگر

پنجمین پرسپولیس – تراکتور متوالی بدون تماشاگر

دیدار حساس عصر چهارشنبه پرسپولیس مقابل تراکتور بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش 360، با حکم کمیته انضباطی و به خاطر اتفاقات دربی سرخابی‌ها ، پرسپولیس باید بدون حضور تماشاگرانش از تراکتور میزبانی کند.

در شرایطی که بازی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی می‌توانست بدون تماشاگر برگزار شود اما به خاطر لغو آن مسابقه در تاریخ اعلام شده حالا  سرخ‌ها در بازی حساس مقابل تراکتور تبریز هواداران‌شان را در کنار خود نخواهند داشت.

اما این اتفاق آمار بازی‌های بدون تماشاگر پرسپولیس – تراکتور در تهران را به شکل ناباورانه‌ای طولانی خواهد کرد.

از آخرین مسابقه ای که تقابل دو تیم در تهران تماشاگر داشته چیزی بیش از چهار سال می‌گذرد.اولین حضور یحیی گل محدی روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرمربی در دومین مقطع سرمربیگری او در این تیم روز 6 بهمن 1398 اتفاق افتاد که پرسپولیس با گل ‌های علی علیپور و وحید امیری دو هیچ مقابل تراکتور برنده شد.

بعد از آن مسابقه چهار بازی  متوالی پرسپولیس – تراکتور در تهران و ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار شده و دیدار عصر چهارشنبه پنجمین مسابقه‌ای است که سرخ‌ها بدون حضور هواداران شان از تیم تبریزی میزبانی خواهند کرد.

ابتدا در تاریخ 30 خرداد 1400 در بازی سوپرجام پرسپولیس بدون حضور تماشاگرانش مقابل تراکتور قرار گرفت که با تک گل عیسی آل کثیر برنده شد و جام گرفت.

سپس در بازی برگشت لیگ بیستم در تاریخ 3 مرداد 1400  با نتیجه سه بر یک تراکتور را بدون تماشاگرانش شکست داد.

در مسابقه بعدی  و در تاریخ 13 دی 14 در بازی رفت لیگ بیست و یکم در همین ورزشگاه خالی با نتیجه دو بر یک از سد تراکتور گذاشت و آخرین بار در بازی رفت  لیگ بیست و دوم در استادویم خالی از تماشاگر با تک گل محمد عباس زاده به تراکتور باخت که این بازی در تاریخ 10 مهرماه 1401 برگزار شد.

چهار باز قبلی به دلایل شیوع ویروس کرونا و مسائل مربوط به سکوهای ورزشگاه ازادی بدون حضور تماشاگران برگزار شده و دیدار چهارشنبه که پنجمین مسابقه بدون تماشاگر سرخ هاست به خاطر حم کمیته انضباطی بدون تماشگر برگزار می‌شود.

در چهار بازی قبلی پرسپولیس سه بار بدون حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی برنده شده و تنها یک بار شکست خورده است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار