کدخبر : 5378 تاریخ انتشار :
A

ترفند استقلال برای صدرنشینی

ترفند استقلال برای صدرنشینی

استقلال دستپخت نکونام تا این لحظه با ثبت آمارهایی خوب توانسته صدرنشینی را بدست بیاورد.

به گزارش ورزش 360، جواد نکونام در بازی‌های امسال لیگ برتر توانسته استقلال را به صدر جدول برساند و آمار خوبی برای آبی پوشان ثبت کند. آماری که تصویر ثبت شده از این سرمربی در ذهن فوتبال‌ دوستان را تاحدودی تغییر می‌دهد.

استقلال نکونام تا این مقطع از فصل تنها ۹ گل دریافت کرده و بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده که این مساله قطعا در موفقیت آبی پوشان تاثیرگذار بوده است. نکته عجیب اما آمار خط حمله تیم نکونام است. تصویری که از او در ذهن فوتبال‌دوستان مانده، علاقمند به فوتبال واکنشی و بعضا دفاعی است اما استقلال دستپخت نکونام تا این مقطع از فصل دومین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داده و تنها مقابل سپاهان در این آمار کم آورده است.

تیم نکونام همچنین کمترین شکست در لیگ را ثبت کرده و تنها یک بار مقابل سپاهان کم آورده و ماخصل این عملکرد هم کسب ۳۵ امتیاز از ۱۶ بازی بوده است. در حال حاضر تیم نکونام تنها ۳ امتیاز از تیم استقلال مجیدی که توانست قهرمان شود، امتیاز کمتری دارد. هرچند که باید دید در انتهای لیگ آبی‌پوشان می‌توانند دوباره با حضور یک بازیکن سابق روی نیمکت‌شان قهرمانی بدست آوردند یا خیر.

منبع برنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار