کدخبر : 5371 تاریخ انتشار :
A

10 اخراجی در 22 بازی؛ سندروم خشونت در سپاهان

10 اخراجی در 22 بازی؛ سندروم خشونت در سپاهان

زندگی سپاهان در این فصل، نکته ویژه‌ای دارد: کارت قرمز. اخراج به آنها الصاق شده و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، باید تعجب کرد.

به گزارش ورزش 360، سپاهان تا اینجای فصل 15 بازی در لیگ برتر و 7 بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و در این 22 بازی، 10 بار بازیکنان این تیم از داور کارت قرمز گرفته‌اند. این آمار بدون احتساب اخراج اعضای کادر فنی آنها مثل بازی با شمس‌آذر است.

  نکته جالب درخصوص سرنوشت سپاهان بعد از این اخراج‌ها بوده است. آنها در 4 مرتبه ابتدایی که با کمتر از 11 بازیکن به پایان بازی رسیدند، به عنوان تیم برنده از زمین خارج شدند. ولی در 3 مرتبه آخر، بازنده شده‌اند. 7 اخراجی سپاهان در لیگ برتر بوده و 3 بازیکن هم در لیگ قهرمانان و دانشگر در هر دو رقابت، کارت قرمز گرفته است.

  سپاهان در نیم‌فصل اول لیگ برتر، 5 بازی را با کمتر از 11 بازیکن به پایان برد. آنها در این بازیها، 3 بار برنده شدند و 2 بار شکست خوردند. اوج کار سپاهان برابر آلومینیوم در نقش جهان بود با 3 بازیکن اخراجی و شکست. در 7 بازی لیگ قهرمانان، 3 بازیکن سپاهان اخراج شده‌اند که 2 نفر مربوط است به دیداری که درنهایت با برد آنها همراه شد. از 7 اخراجی سپاهان در لیگ برتر، 5 نفر در خانه و نقش جهان و 2 کارت قرمز در بازیهای بیرون از خانه است. و جالب اینکه هر 3 اخراجی لیگ قهرمانان در بازیهای خانگی اتفاق افتاده است.

* لیگ برتر

تراکتور: جونیور دقیقه 79 اخراج شد ولی سپاهان درنهایت بازی را برد.

استقلال: فرشاد احمدزاده در دقیقه 85 اخراج شد ولی سپاهان درنهایت بازی را برد.

پیکان: محمد دانشگر دقیقه 1+45 کارت قرمز گرفت ولی سپاهان کامبک زد و برنده شد.

آلومینیوم: رضا اسدی در دقیقه 85، برایان دابو در دقیقه 87 و محمد کریمی در دقیقه 4+90 از داور کارت قرمز گرفتند و سپاهان در خانه شکست خورد.

گل‌گهر: ارشیا سرشوق دقیقه 47 از داور کارت قرمز گرفت و سپاهان در سیرجان، باخت.

* لیگ قهرمانان آسیا

نیروی هوایی عراق: محمدجواد حسین‌نژاد در دقیقه 43 و هادی محمدی در دقیقه 90 از داور قطری کارت قرمز گرفتند و سپاهان بازی را با یک گل برد.

الهلال: محمد دانشگر دقیقه 76 از داور کارت قرمز گرفت و سپاهان در پایان بازنده شد.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار