کدخبر : 5131 تاریخ انتشار :
A

فولاد در آستانه توافق با یحیی گل‌محمدی

فولاد در آستانه توافق با یحیی گل‌محمدی

همان‌طور که ابتدای هفته خبر داده بودیم یحیی گل‌محمدی در مسیر بازگشت به لیگ برتر است.

 

به گزارش ورزش 360، البته گل‌محمدی خیلی امیدوار بود که با تغییر مدیرعامل پرسـپولیس بتواند به این تیم برگشته و یک قرارداد بلندمدت امضا کند اما رضا درویش فعلا در این باشگاه ماندنی شده تا یحیی فعلا شانسی برای بازگشـت به جمع سرخپوشان نداشته باشد.

ناگفته نماند گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس به یحیی گفته بودند که در صورت حضور آنها در این باشـــگاه او را برای سرمربیگری دوباره مدنظر دارند. به هر جهت با اتفاقی که در مجمع روز گذشته پرسـپولیس رخ داد، یحیی به پیشنهاد فولادی‌ها پاسخ مثبت داد. البته او پیش از این در مورد مسائل مالی با فولادی‌ها صحبت کرده بود و روز گذشته هم از مسئولان باشگاه خوزستانی خواست بازیکنان مدنظرش را در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای تقویت تیم جذب کنند. 

در مورد لیست خرید او هنوز اطلاعاتی به دستمان نرسیده است اما ممکن است بازیکنی هم از پرسپولیس در لیست خرید یحیی باشد. به هر شکل بازگشت یحیی به لیگ برتر و حضور او روی نیمکت فولاد می‌تواند به جذابیت لیگ برتر در نیم‌فصل دوم بیفزاید. ناگفته نماند گل‌محمدی سومین سرمربی فولاد در این فصل است از این جهت که پیش از او علیرضا منصوریان و مارتینز از سمت خود در این باشگاه برکنار شده بودند.

یحیی دستیارانش را می‌خواهد

در روزهای اخیر بحث جدایی مهرداد خانبان از کادرفنی پرسپولیس مطرح شد و صحبت از این بود که او هم به مانند محمد عسگری، دیگر آنالیزور سرخپوشان از این تیم جدا خواهد شـد. این اتفاق در حال رخ دادن بود اما اوسمار مخالفت کرد؛ چراکه این مربی برزیلی کار این آنالیزور ایرانی را قبول دارد.

اما باخبر شدیم در صورت نهایی شدن حضور یحیی گل‌محمـدی در  فولاد احتمال جدایی خانبـان و رفتنش به اهواز زیاد است؛ از این جهت که یحیی خواستار این شده که عسگری و خانبان در کادرش باشند. هرچند خانبان خیلی امیدوار بود که یحیی با تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس در همین یکی دو روزه دوباره به این تیم برگردد که فعلا این اتفاق رخ نخواهد داد.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار