کدخبر : 5002 تاریخ انتشار :
A

حواشی پرسپولیس؛ از بازگشت یحیی گل‌محمدی تا مشکلات مالی

در شرایطی که شایعات تغییر در مدیریت و بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس این روزها به گوش می‎رسد، بازیکنان هم از شرایط مالی خود رضایت نداشته و ندارند!

به گزارش ورزش 360، بازیکنان انتظار این را داشتند که باشگاه بعد از چند هفته وعده و وعید حداقل 10 تا 15 درصد از قراردادشان را پرداخت کند که درنهایت تنها 5 درصد به حساب آنها واریز شده است.

تمرینات تحت تاثیر تغییرات مدیریتی

تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس تقریبا جدی است و گفته می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان همین هفته احتمالا مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی خواهد شد. در همین راستا نیز اخیرا در فضای مجازی هجمه زیادی روی رضا درویش ایجاد شده است. حتی خرید اورونوف هم نتوانست شرایط را برای درویش در فضای مجازی تغییر دهد؛ چراکه هواداران پرسپولیس همچنان انتخاب اوسمار به‌جای یحیی گل‌محمدی را بدترین تصمیم برای این باشگاه می‌دانند. اما چنین فضایی در تمرینات اخیر سرخپوشان هم حکمفرما بوده است. از این جهت که بازیکنان سخت پیگیر هستند چه فردی قرار است جانشین درویش شود و به اعتقاد آنها نیز با آمدن مدیر جدید اوسمار نیز رفتنی خواهد شد. جالب اینکه در همین مورد نیز بازیکنان از مربیان ایرانی خود پیگیر بازگشت یحیی به تیم‌شان هستند.

یحیی برمی‌گردد؟

یحیی گل‌محمدی درحالی بعد از بازی تیمش با مس‌رفسنجان در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول صحبت از جدایی کرد که یکی دو هفته قبل از آن برنامه‌هایش برای نیم‌فصل دوم و لیست خرید و خروجی‌اش را تحویل باشگاه داده بود. اما چون احساس کرد رضا درویش تلاشی برای جذب نفرات مدنظرش نمی‌کند تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند. در این فاصله نیز برخی از اعضای هیات‌مدیره به او اعلام کردند باشگاه به‌زودی با تغییر مدیریت مواجه خواهد شد و بهتر است از تصمیمش منصرف شود.

از این رو یحیی چند روزی صبر کرد تا شاهد برکناری درویش باشد که این اتفاق رخ نداد و او رسما با باشگاهش قطع همکاری کرد. درحال‌حاضر پرسپولیس خرید‌های خوبی در فصل نقل‌‌‌و‌انتقالات زمستانی داشته و درصورت تغییر مدیرعامل امکان بازگشت یحیی به جمع سرخپوشان زیاد است. خبری که به گوش بازیکنان هم رسیده و اکثر آنها نیز از این موضوع استقبال کرده‌اند. البته در این میان نظر مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس نیز خیلی مهم است. بیشتر گزینه‌هایی که در فضای مجازی تلاش می‌کنند خودشان را برای مدیریت پرسپولیس مطرح کنند همگی هدف اول خود بعد از روی کار آمدن را برگرداندن یحیی عنوان کرده‌اند. ناگفته نماند اگر شرایط برای بازگشت یحیی به پرسپولیس مهیا شود او با قرارداد جدید و چند ساله حاضر به بازگشت به این تیم خواهد شد و مسلما رقم مالی‌اش نیز باید برای او راضی‌کننده باشد.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار