کدخبر : 4999 تاریخ انتشار :
A

ریخت و پاش عجیب رضا درویش در پرسپولیس

ریخت و پاش عجیب رضا درویش در پرسپولیس

مدیریت باشگاه پرسپولیس تا زمان حضور یحیی گل‌محمدی معمولا مخالف اضافه شدن بازیکن خارجی به جمع سرخپوشان بود؛ چراکه بازیکن خارجی برای آنها از نظر مالی بسیار سنگین بود.

به گزارش ورزش 360، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، درویش قبل از اینکه جانشین او را مشخص کند اقدام به جذب عبدالکریم حسن کرد و بعد از معرفی اوسمار به‌عنوان سرمربی نیز ارونوف ازبک را بدون رضایت او به خدمت گرفت.

در این میان باخبر شدیم قراردادهای این دو بازیکن در مجموع از دو میلیون دلار هم بیشتر است. درویش در کنار این دو بازیکن، خیلی سریع دو مربی خارجی هم به کادرفنی تیمش اضافه کرد که قرارداد آنها کوتاه‌مدت است اما با این حال نزدیک به 5 میلیارد تومان دستمزد آنها در همین 4 ماه باقی‌مانده تا آخر فصل می‌شود. این درحالی است که درویش با نیمی از این مبلغ می‌توانست مربی ایرانی به کادرش برای این مدت کوتاه اضافه کند.

در هر صورت علاقه درویش به بازیکنان و مربیان خارجی آن هم در شرایطی که شایعه تغییرات در مدیریت باشگاه شنیده می‌شود، در نوع خودش جالب است. پرداخت دستمزد این خارجی‌های اضافه‌شده به لیست پرسپولیس برعهده مدیریت جدید این باشگاه خواهد بود و فقط از لحاظ تبلیغاتی به اسم درویش تمام شد. ناگفته نماند در صورت تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس و بازگشت احتمالی یحیی یا آمدن هر مربی جدیدی تا قبل از شروع لیگ، اوسمار و دو دستیار برزیلی جدیدش رفتنی خواهند شد و این وسط این باشگاه است که ضرر مالی زیادی را می‌بیند. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار