کدخبر : 4998 تاریخ انتشار :
A

خارجی‌های استقلال به اولین بازی می‌رسند

خارجی‌های استقلال به اولین بازی می‌رسند

کارت بازی خارجی‌های استقلال صادر می‌شود

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال استقلال در‌حالی خود را برای دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت‌آبادان آماده می‌کند که در ایام تعطیلات و در پنجره زمستانی، این تیم موفق شد رافائل سیلوا را بازگردانده و جلال‌الدین ماشاریپوف را نیز جذب کند.

البته این همه آن درخواست‌هایی نبود که نکونام از مدیریت باشگاه داشته و با وجود ارائه چند لیست به باشگاه، در‌نهایت دو بازیکن برزیلی و ازبک جذب استقلال شدند. بر همین اساس استقلال در‌حالی به دیدار اول خود از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر نزدیک می‌شود که مدافع برزیلی مدت‌هاست از بازگشتش به تهران سپری شده اما هافبک ازبک روز گذشته راهی تهران شد تا کارش را با آبی‌ها استارت بزند.

نکته قابل‌توجه اینکه از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با توجه به باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه، تلاش‌ها برای ثبت قرارداد این دو بازیکن و صدور کارت بازی آنها آغاز شده و احتمالا طی امروز و فردا کارت بازی سیلوا و ماشاریپوف صادر خواهد شد و این در صورتی است که از اردوی استقلال خبر می‌رسد احتمال اینکه دو بازیکن از همان ابتدای کار و از آغاز دور برگشت رقابت‌ها در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته و بخواهند کار را از همان دیدار اول با حضور در ترکیب 11 نفره آغاز کنند کم بوده و به‌نظر می‌رسد برای جا افتادن این دو بازیکن خارجی در ترکیب تیم نکونام باید زمان بیشتری سپری شود. البته در این میان به‌نظر می‌رسد سیلوا از شانس بیشتری نسبت به ماشاریپوف برای همراهی استقلال در همان دیدار اول برخوردار باشد.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار