کدخبر : 4878 تاریخ انتشار :
A

اوستون اورونوف؛ با بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس آشنا شود

اوستون اورونوف؛ با بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس آشنا شود

در هفته گذشته باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران با یک خرید خارجی دیگر به توافق رسید و اوستون اورونوف ازبکستانی هم به اردوگاه سرخ‌ها پیوست.

ورزش 360 - خرید اوستون اورونوف را احتمالا باید مهم‌ترین خرید زمستانی فوتبال ایران نامگذاری کرد. چرا که اورونوف یکی از گزینه‌های جدی برای تیم فوتبال استقلال تهران بود که در زمانی به محل مجادله جواد نکونام و علی خطیر هم تبدیل شده بود. اما درست زمانی که استقلالی‌ها دور و نزدیک شدن به اورونوف را بررسی می‌کردند اسپانسر باشگاه پرسپولیس خبر داد که وینگر جوان و با استعداد ازبکستانی قرمز پوش شده است تا یکی از های‌جک‌های مهم نقل و انتقالات زمستانی اتفاق بیفتد.

به گزارش ورزش 360،  اورونوف که پیوستنش به پرسپولیس با شایعاتی هم درباره‌ی دستمزدش همراه بوده به تیمی امده که در زمستان امسال میلاد سرلک و محمد عمری را به دلیل گذراندن دوران خدمت سربازی از دست داده و پیش از این هم در فاز هجومی با مشکل جدی مواجه بوده است. حالا این وینگر هجومی به پرسپولیس اوسمار اضافه شده تا مشکلاتی که پرسپولیس در نیم فصل اول با ان دست و پنجه نرم می‌کرد را برطرف کند.

اورونوف در ازبکستان برای نوبهار و لوکوموتیو تاشکند بازی کرد. او در مجموع ۵۵ بازی در سوپرلیگ ازبکستان انجام داد و در ۱۰ فوریه ۲۰۲۰، با امضای قراردادی به عضویت اوفا در  روسیه درآمد و در ادامه اسپارتاک مسکو از خرید این بازیکن خبر داد.

خرید جدید پرسپولیس در ۱۹ آگوست ۲۰۲۱، با یک قرارداد قرضی به اوفا بازگشت ولی خیلی زود قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا راهی اورال یکاترینبورگ شود. اورونوف در این تیم روس دو بازی انجام داد و بار دیگر به تیم سابقش نوبهار پیوست و در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد. بعد از حضوری کوتاه در نوبهار، او راهی پرسپولیس در لیگ ایران شد تا بعد از لیگ ازبکستان و روسیه، لیگ ایران سومین لیگ خارجی برای این بازیکن ازبک باشد.

اورونوف اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی فوتبال ازبکستان در جریان باخت ۲ بر صفر مقابل ترکیه در ۲ ژوئن ۲۰۱۹ انجام داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار