کدخبر : 4773 تاریخ انتشار :
A

کریم انصاری‌فرد: می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم

کریم انصاری‌فرد: می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم

کریم انصاری‌فرد درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه برگزاری دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، کریم انصاری‌فرد درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه برگزاری دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: «فارغ از هر نتیجه‌ای که در این جام به دست بیاید، تیم ملی در این رقابت‌ها یک اتحاد و همدلی واقعی را به نمایش گذاشت. درواقع از همان روز اول این متحد بودن را نشان دادیم و دستاورد امروز حاصل همین اتحاد و همدلی ملی پوشان، کادرفنی و تمامی عواملی است که از روز اول در کنار یکدیگر برای موفقیت در این دوره هم‌قسم شدیم. الان هم بعد از پیروزی در برابر ژاپن در وضعیت مطلوبی قرار داریم و می‌خواهیم با برتری در دیدار نیمه‌نهایی ضمن رسیدن به فینال، تاریخ‌سازی کنیم.»

وی درباره عدم حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی برابر ژاپن گفت: «تنها موضوعی که به آن فکر نمی‌کنیم همین مساله است. تیم ملی نماینده همه مردم ایران است و هرکسی که به زمین برود فقط به سربلندی تیم ملی، شادی دل مردم و هواداران و موفقیت در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کند. ما می‌خواهیم در جام ملت‌های آسیا دین فوتبال به مردم را ادا کنیم و بعد از سال‌ها دوباره به قهرمانی برسیم. الان همه یکدل هستیم تا حالا که به این مرحله رسیده‌ایم، کار را با قهرمانی به پایان برسانیم.» انصاری‌فرد در پایان گفت: «فوتبال ایران در این رقابت‌ها نشان داد لیاقت بهترین امکانات را دارد و در این صورت است که فوتبال ایران می‌تواند به موفقیت‌های بعدی هم فکر کند.»

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار