کدخبر : 4670 تاریخ انتشار :
A

سردار آزمون: آرزو داشتم با کریم انصاری‌فرد عکس بگیرم

سردار آزمون: آرزو داشتم با کریم انصاری‌فرد عکس بگیرم

سردار آزمون خاطره جالبی از دوران حضورش در تیم ملی نوجوانان و الگو قرار دادن کریم انصاری‌فرد، تعریف کرد.

به گزارش ورزش 360، حرکات و هیجان کریم انصاری‌فرد، به عنوان بازیکن نیمکت نشین مقابل ژاپن بسیار مورد توجه قرار گرفت و او پس از گل آفساید سردار پیش از گل شدن توپ برای خوشحالی با سردار استارت زده بود.

آزمون در مورد هیجان کاپیتان شماره ۱۰ تیم ملی عنوان کرد: یکی از خصوصیات اخلاقی آقا کریم این است که انگار خودش داخل زمین است و این انرژی را به هم پستی‌هایش منتقل می‌کند‌. این یک چیز عادی برای اوست. 

او در مورد الگو قراردادن کریم در دوران بازی در تیم نوجوانان گفت: من موقعی که تیم ملی نوجوانان بودم، کریم در سایپا بازی می‌کرد و خیلی در اوج بود و من عاشق کریم بودم. من به مدیر برنامه‌ام می‌گفتم من را ببر با او عکس بگیرم که همین هم شد. آنها در تیم ملی بزرگسالان بودند و به خاطر من پایین آمدند و من عکس گرفتم. 

سردار اضافه کرد: او بسیار انسان خوب و خوش قلبی است و به خاطر همین موفق است و در این سن برای تیم ملی زحمت می‌کشد. حالا این را گفتم من را بیچاره می‌کند و می‌گوید سن من را بالا بردی(باخنده). منظورم به عنوان یکی از بزرگترهای تیم ملی است. او روی نیمکت بیشتر از من می‌دود!

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار