کدخبر : 4580 تاریخ انتشار :
A

عنایتی: هر گوشه زمین یک ستاره برایمان بازی می‌کند

عنایتی: هر گوشه زمین یک ستاره برایمان بازی می‌کند

مهاجم سابق تیم ملی گفت: دلم به کسب یک پیروزی دیگر و رسیدن تیم ملی به فینال آسیا با درخشش همه ستاره‌ها و برنامه‌های کادرفنی روشن است.

به گزارش ورزش 360، رضا عنایتی آقای گل فوتبال ایران بود که با دعوت امیر قلعه‌نویی در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2007 وارد ترکیب اصلی شد. او چند شب پیش هم در یک برنامه زنده تلویزیونی پیش‌بینی کرده بود ایران با هدایت قلعه‌نویی قهرمان جام ملت‌ها می‌شود.

عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تمجید از عملکرد ملی‌پوشان در دیدار مقابل ژاپن اظهار داشت: در این بازی، دو اتفاق مهم رقم خورد. ما در تمام دقایق بازی به‌خصوص نیمه دوم، برتر از حریف بودیم و نکته دوم، ایجاد موقعیت‌های گلزنی با استفاده از شیوه‌های مختلف بود.

سرمربی پیکان ادامه داد: شاید اگر عدالت برقرار می‌شد، با نتیجه بهتری می‌توانستیم ژاپن را شکست بدهیم چون به اندازه کسب یک پیروزی پر گل، موقعیت داشتیم و روی دروازه حریف فشار آوردیم. در واقع، تیم ملی مقابل تیم قدرتمند ژاپن، یک نمایش ایده‌آل داشت. بازی تهاجمی و هوشمندانه ایران نشان از بلوغ تاکتیکی بازیکنان و عملکرد درخشان کادرفنی دارد. باید بابت این پیروزی، به همه مردم ایران و ملی‌پوشان تبریک گفت.

وی افزود: نسل فوق‌العاده‌ای در تیم ملی می‌بینیم که باید برای سربلندی و موفقیت آنها دعا کنیم. هر گوشه از زمین، یک ستاره برای ایران بازی می‌کند. این مسئله، فشار روانی زیادی روی تیم‌های مقابل ایجاد خواهد کرد و یکی از دلایل شکست ژاپن، همین موضوع بود. آنها فکرش را نمی‌کردند تیم ملی بعد از پیروزی سخت برابر سوریه، تا این حد قبراق و خطرناک ظاهر شود. مشخص بود بچه‌ها از دل و جان مایه گذاشتند و به قول فوتبالی‌ها، با قلب‌شان فوتبال بازی کردند. همه ما باید به چنین تیمی افتخار کنیم.

عنایتی در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی به قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها برسد. فوتبال ما نیاز مبرمی به یک افتخار بزرگ بین‌المللی دارد و چقدر خوب است اگر این افتخار، در آسیا و با قهرمانی تیم ملی ثبت شود. پیروزی برابر ژاپن اتفاق بزرگی برای فوتبال ما بود اما هنوز کار تیم ملی تمام نشده و بعد از سوریه و ژاپن، حالا برابر قطر، سومین فینال را برگزار می‌کنیم. قطر هم تیم خوب و قدرتمندی دارد. آنها میزبان هم هستند و از این رو باید بیشتر مراقب‌شان باشیم اما دلم به کسب یک پیروزی دیگر و رسیدن به فینال با درخشش همه ستاره‌ها و برنامه‌های امیر قلعه‌نویی روشن است.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار