کدخبر : 4282 تاریخ انتشار :
A

پشت‌پرده جنگ علنی نکونام و خطیر در استقلال

پشت‌پرده جنگ علنی نکونام و خطیر در استقلال

خطیر می‌دانست بدون بازیکن جدید اردو کنسل می‌شود

به گزارش ورزش 360، بیانیه صبح دیروز باشگاه استقلال درباره دلایل لغو اردوی این تیم در دبی و انداختن توپ به زمین کادر فنی و مشخصا سرمربی این تیم به‌سرعت با واکنش هواداران مواجه شد و آنها که در روزهای گذشته نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه و انفعال مدیریت در این زمینه بودند حالا علنی‌تر به انتقاد از علی خطیر پرداخته و او را مسبب اتفاقات اخیر می‌دانستند.

مشخص بود که این رفتار باشگاه خیلی زود با واکنش جواد نکونام مواجه می‌شود و او هم پس از تمرین عصر دیروز تیمش با مصاحبه‌ای تند و انتقاداتی صریح به این بیانیه واکنش نشان داد. او در جمع خبرنگاران گفت: « قطعا اگر در نیم‌فصل اول تیم توانست قهرمان شود که برای من و کادرم هیچ اهمیتی ندارد، چون قهرمان آخر فصل مشخص می‌شود، به‌خاطر حضور هواداران و بازیکنان بود. برخلاف صحبت‌هایی که یکسری از دوستان مطرح کردند و گفتند اگر تیم چهاردهم هم بشود برای ما مهم نیست، اما بیانیه امروزشان نشان داد که اینها منتظر هستند همین جا سر ما را ببرند. اینها نامه‌ای از هیات‌مدیره گرفتند که هر زمان خواستند سرمربی را اخراج کنند و هنوز هم هر جا می‌روند این نامه را با خود این‌ور و آن‌ور می‌برند.»

وی ادامه داد: «ما از روز اول فقط دعوا داشتیم و مشکلات! بازیکنان برای پول‌شان اعتصاب می‌کردند، اما می‌گفتند «چون اعتصاب کردید، پولی نمی‌دهیم!» از اول فقط لج و لجبازی بود، آنهم برای اینکه قدرت‌شان را نشان دهند. بعد از بازی آخرمان در لیگ به‌صورت علنی گفتم اگر بازیکن نگیریم برای اردو به خارج از کشور نمی‌روم. بعد از آن جلسه‌ای با مدیرعامل داشتیم و من درمورد اردوی خارجی پیشنهادهایی دادم، اما بازیکنی جذب نشد. آنقدر که نیاز به بازیکن داریم به اردو نیاز نداریم.»

نکونام تاکید کرد: «ایشان خودشان (مدیرعامل باشگاه استقلال) گفتند که برویم قلی‌زاده و جهانبخش را بگیریم که تعجب کردم و گفتم پول دارید؟! گفتند باید دو ستاره بگیریم و موافقت کردم. گفتم ابتدای فصل با آنها صحبت کردم و گفتند به ایران نمی‌آیند، اما الان صحبت‌ها را انجام بدهید و در لیست گذاشتم. دو بازیکنی که در لیست اول من هستند و به قول دوستان کهکشانی هستند، در لیگ ایران بازی می‌کنند. یک بار با این بازیکنان لژیونر بنشینند و صحبت کنند. آخر سر می‌گویند نمی‌آیند، اما این زحمت را هم به خود ندادند. به جای آن لیست را بیرون دادند که نکونام این و آن را خواسته و این غیرمعقول است. سعید مهری ابتدای فصل قراردادش را با مدیریت جدید بست. او چطور از باشگاه جدا شد؟ چه اتفاقی افتاد که جابه‌جا شد؟ به من بگویید.»

نکونام راجع‌به بازگشت دوبار سیلوا به استقلال هم به خبرنگاران تاکید کرد: «سیلوا را گرفتیم. چطور گرفتیم؟ او 850 هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد. من می‌توانستم بگویم دفاع وسط دیگری می‌خواهم، ولی همکاری کردم. مثل خودشان می‌توانستم لج و لجبازی کنم تا هم بازیکن بخرند، هم این مبلغ 850 هزار دلار را بدهند. هیچ بازیکنی را باشگاه به من معرفی نکرده است! آقای خطیر در واتساپ برای من بازیکن می‌فرستاد و می‌گفت اینها را نگاه کنید. سوال می‌کنم اورونوف را رسما نامه زدیم چرا نمی‌گیرند؟ به آنها گفتم دو سه بازیکن تیم ملی عراق باکیفیت هستند. می‌گویند اجازه بدهید بازی‌های عراق در جام ملت‌های آسیا تمام شود، بعد آن موقع.»

سرمربی آبی‌ها افزود: «چطور تیم‌های دیگر می‌توانند بازیکنان یک میلیون دلاری و هشتصد هزار دلاری بگیرند چطور ما که اول فصل بازیکن نگرفتیم الان هم نمی‌توانیم بازیکن بگیریم؟»

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار