کدخبر : 4281 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس مهاجم خارجی جذب می‌کند؟

پرسپولیس مهاجم خارجی جذب می‌کند؟

باشگاه پرسپولیس برای جذب علی علیپور با باشگاه ژیل ویسنته نامه‌نگاری کرد اما هیچ پالس مثبتی از این باشگاه نگرفت تا پرونده بازگشت این مهاجم به جمع سرخپوشان بسته شود.

به گزارش ورزش 360، این اتفاق در حالی رخ داد که اوسمار تقریبا دو هفته پیش درخواست جذب یک مهاجم آرژانتینی را به باشگاه پرسپولیس داده بود که چون ماجرای بازگشت علیپور و عیسی در میان بود، از خرید مهاجم مدنظر اوسمار استقبال نشد.

در این میان اگرچه عیسی سرخپوش شد اما او در واقع جای عمری آمد. در حال حاضر اوسمار خواهان یک مهاجم با خصوصیاتی بهتر از مهاجمان فعلی تیمش است و به این خاطر احتمال اینکه باشگاه پرسپولیس به فکر جذب مهاجم خارجی دیگری باشد هست. هرچند شرایط مالی این باشگاه اصلا مساعد نیست.

درویش اخیرا مدعی شده بود که ترجیح داد به جای جذب سرمربی خارجی تیمش را بهتر تقویت کند و باید دید او خواسته اوسمار را در زمینه جذب مهاجم برآورده خواهد کرد یا نه.

اوسمار مخالف جدایی وحدت

سرمربی پرسپولیس اجازه جدایی بازیکن تاجیکستانی تیمش را به این راحتی نخواهد داد. بعد از اینکه باشگاه مس رفسنجان به پرسپولیس پیشنهاد معاوضه محمد خدابنده‌لو با وحدت حنانوف به اضافه 10 میلیارد تومان را داد، سرمربی برزیلی سرخپوشان با این نوع انتقال مخالفت کرده است. اوسمار تاکید کرده که حنانوف بازیکن چندپسته و مهمی برای تیمش به حساب می‌آید و دوست دارد در نیم‌فصل دوم هم او را در اختیار داشته باشد. هرچند در این میان برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس تا حدی با خواسته مسی‌ها موافقت کرده و بدشان نمی‌آید مجوز جدایی وحدت را صادر کنند. ناگفته نماند که حنانوف یکی از بهترین بازیکنان تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا بوده و یک گل زیبا و حساس هم برای تیمش مقابل امارات به ثمر رساند. قرارداد این بازیکن تاجیک با پرسپولیس در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید و بعید به نظر می‌رسد که این قرارداد تمدید شود.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار