کدخبر : 4252 تاریخ انتشار :
A

یک نفر مانع انتقال خدا‌بنده‌لو به پرسپولیس شد

یک نفر مانع انتقال خدا‌بنده‌لو به پرسپولیس شد

با وجود تلاش‌های باشگاه پرسپولیس هنوز انتقال محمد خدابنده‌لو به این تیم نهایی نشده است.

به گزارش ورزش 360، رضا درویش در آخرین مصاحبه خود که روز شنبه انجام داد اعلام کرد تا دو روز دیگر تکلیف یک خرید باشگاه پرسپولیس روشن می‌شود.به نظر می‌رسید منظور درویش از این خرید ، محمد خدابندلو هافبک میانی مس رفسنجان باشد که بیشتر از یک ماه مقدمات و شرایط جذب او از سوی باشگاه پرسپولیس دنبال می‌شود اما هنوز نهایی نشده است.

طبق وعده درویش قرار بود این انتقال  با توافق دو باشگاه درباره مبلغ رضایتنامه این بازیکن نهایی شود اما باز هم این انتقال نهایی نشد.

نکته جالب اینکه بعد از حضور سعید دقیقی در راس کادر فنی مس رفسنجان این مربی با خروحج خدابنده‌لو از تیمش مخالفت کرده و این مساله باعث بروز مشکل در راه انتقال او به پرسپولیس شده است.بعد از آن البته باشگاه مس رفسنجان به پرسپولیس اعلام کرده اگر خدابنده لو را می‌خواهید باید وحدت هنانوف به علاوه 10 میلیارد تومان برای رضایتنامه او پرداخت کنید که این شرط مورد موافقت باشگاه پرسپولیس قرار نگرفته است.

ماجرای پیوستن هافبک سابق تیم ملی امید به پرپسولیس در حالی همچنان کش می‌آید که پرسپولیس دو سه گزینه دیگر برای جانشینی میلاد سرلک در نظر دارد تا در صورت منتفی شدن انتقال خدابنده‌لو شرایط آنها را بررسی کند اما حالا خطر این وجود دارد که در صورت از دست دادن گزینه خدابنده‌لو این گزینه‌ها نیز از دسترس پرسپولیس خارج شوند.

گفتنی است موضوع انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس را شخص درویش دنبال می‌کند و تنها اوست که از جزئیات این اتقال و مذاکرات فی مابین باشگاه با مس رفسنجان اطلاع دارد اما فعلا توفیقی در جذب این بازیکن نداشته است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار