کدخبر : 4193 تاریخ انتشار :
A

سوت دربی دوباره به بنیادی فر می‌رسد؟

سوت دربی دوباره به بنیادی فر می‌رسد؟

در صورت حضور VAR یک احتمال کاملا جدی وجود دارد که داور دربی همان داور دیدار رفت باشد.

به گزارش ورزش 360، اگرچه برگزاری دیدارهای جام ملت‌های آسیا باعث شده است رقابت‌های لیگ برتر تا حدود زیادی تحت‌الشعاع قرار گیرد تا جایی که هنوز زمان دقیق دور برگشت رقابت‌ها مشخص نباشد اما با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های جام ملت‌ها قرار است دوباره تنور برگزاری رقابت‌های داخلی داغ شده و احتمالا دوباره اخبار و حواشی لیگ برتر مدنظر قرار خواهد گرفت. 

این در حالی است که بلافاصله با آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر چند دیدار حساس در همان هفته‌های نخست برگزاری باید طبق برنامه‌ریزی قبلی انجام شود که دیدار دربی در هفته بیستم احتمالا در میانه اسفندماه برگزار خواهد شد. 

البته با وجود آنکه بیشتر از یک ماه دیگر تا برگزاری دیدار دربی 103 باقی مانده است اما یک احتمال جدی درباره داور این دیدار از حالا مطرح شده است، مبنی بر اینکه با توجه به شرایط موجود، در صورتی که این دیدار هم با وجود تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی برگزار شود یک بار دیگر موعود بنیادی فر به همراه همان تیم قبلی داوری این مسابقه را قضاوت کرده و خبری از تیم جدید داوری نخواهد بود.

در این بین البته در صورت تحقق این امر، احتمالا تغییراتی در بین کمک‌داوران ویدئویی عراقی که در بازی رفت بنیادی فر را همراهی کردند به وجود خواهد آمد.  نکته قابل توجه اینکه احتمال کمی برای صدور لایسنس var برای سایر داوران ایرانی تا زمان برگزاری دربی برگشت وجود دارد اما در این صورت مطمئنا داوران جدیدی به جز بنیادی‌فر از شانس قضاوت دربی 103 برخوردار خواهند شد. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار