کدخبر : 4124 تاریخ انتشار :
A

سیدجلال حسینی به پرسپولیس بارگشت

سیدجلال حسینی به پرسپولیس بارگشت

مدیریت باشگاه پرسپولیس برای انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی این تیم همان روز چهارشنبه هفته گذشته به این جمع‌بندی رسید و از این رو این مربی در اردوی امارات با این سمت کارش را ادامه داد.

به گزارش ورزش 360، همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم حذف عمان از مرحله گروهی جام ملت‌ها باعث شد درویش به‌خاطر هواداران یک پیشنهاد دیگر به برانکو داده و وقتی او پاسخش مجدد منفی بود، اوسمار رسما معرفی شد. در این میان یکی از اطرافیان درویش هم همراه با پرسپولیس راهی دبی شد تا کارهای نهایی مربوط به عقد قرارداد اوسمار به‌عنوان سرمربی را انجام دهد.

ضمن اینکه همان اواسط هفته گذشته نیز با سیدجلال حسینی تماس گرفته شد و به وی اطمینان دادند روی دستیار اولی اوسمار و جمع کردن حواشی اطراف تیم روی او حساب کرده‌اند و این همان چیزی بود که سید می‌خواست. از این رو او پذیرفت با حل مشکل خروجی‌اش به‌دنبال سفر به دبی باشد. با این تفاسیر مذاکره آخر با برانکو و همچنین پاکو لوپز بیشتر حالت نمایشی داشت. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار