کدخبر : 4075 تاریخ انتشار :
A

عکس | تولد خاص در روز تعطیل استقلال

عکس | تولد خاص در روز تعطیل استقلال

اعضای کادرفنی و رسانه ای باشگاه استقلال، برای هاشمی نسب تولد گرفتند.

به گزارش ورزش 360، یکی از چهره های مورد توجه و البته بسیار محبوب در میان کادرفنی استقلال، مهدی هاشمی نسب است که امسال با حضور در کادرفنی نکونام، به یکی از جذابیت های نیمکت آبی ها در لیگ بیست و سوم تبدیل شده است.

هاشمی نسب که خالق جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران است و پس از حضور در پرسپولیس و چهار بار گلزنی در دربی به محبوبیت باورنکردنی در این تیم دست یافته بود، راهی تیم رقیب شد تا به چهره ای ویژه در فوتبال ایران تبدیل شود.

او که چند سالی است در کادرفنی تیم های نکونام حضور دارد، امروز 43 ساله شد و باشگاه استقلال نیز با انتشار پوستری، تولد او را تبریک گفت.

نکته جالب اینکه با توجه به تعطیلی تمرین امروز استقلال، کادرفنی و رسانه ای آبی پوشان در حاشیه تمرین روز گذشته، تولد کوچکی را برای هاشمی نسب ترتیب داده و آن را جشن گرفتند.

نفراتی چون جواد نکونام، کیانوش رحمتی، بهزاد غلامپور، محمد نوازی، حمیدرضا رجبی، سهیل احیایی، علی شیخ الاسلامی، مهدی یکتا، مهدی افشار، نصرالله خواجه گیری و پدر جواد نکونام نیز در این جشن تولد حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار