کدخبر : 3925 تاریخ انتشار :
A

تیم ملی امارات را برد و صدرنشین شد؛ رقیب ایران مشخص شد

تیم ملی امارات را برد و صدرنشین شد؛ رقیب ایران مشخص شد

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

به گزارش ورزش 360، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. مهدی طارمی در دقایق 26 و 65 گلزنی کرد تا پای او هم در این تورنمنت به گل باز شود. تک گل امارات را یحیی الغسانی در دقیقه 3+90 به ثمر رساند. ضمن اینکه علیرضا بیرانوند در دقیقه 64 پنالتی الغسانی را مهار کرد تا نقشی مهم در این برتری داشته باشد.

بدین ترتیب تیم ایران با 9 امتیاز از سه بازی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و ساعت 19:30 روز چهارشنبه 11 بهمن در این مرحله رودرروی سوریه قرار خواهد گرفت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی (45- رامین رضاییان)، سامان قدوس (66- امید ابراهیمی)، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی (66- محمد محبی)، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده (66- علیرضا جهانبخش) و سردار آزمون (87- رضا اسدی).

ترکیب امارات: خالد عیسی، زاید سلطان، خالد الظنحانی، خالد الهاشمی (74- عبدالله ادریس)، بدر ناصر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی (57- کایا کاندو) عبدالله رمضان، ماجد راشد (85- عبدالله حمد)، علی صالح (85- فایبو لیمان) و یحیی الغسانی.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار