کدخبر : 3882 تاریخ انتشار :
A

مارکوس پاکتا؛ یک نسخه برزیلی - عربستانی برای پرسپولیس

مارکوس پاکتا؛ یک نسخه برزیلی - عربستانی برای پرسپولیس

بسیاری گمانه‌زنی می‌کنند که امروز مارکوس پاکتا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شود.

ورزش 360 - پرسپولیس وارد سومین هفته بدون سرمربی شده است و فرصت‌های آماده‌سازی زمستانی برای این تیم مثل برق و باد در حال سپری شدن است. با این حال رسانه‌ها و افراد نزدیک به باشگاه خبر داده‌اند که احتمالا امروز تکلیف نیمکت این تیم مشخص می‌شود.

به گزارش ورزش 360،  بعد از هفتمین و آخرین استعفای یحیی گل‌محمدی همه منتظر نام جدیدی بودند که قرار است روی نیمکت تیم پرسپولیس بنشیند. اگرچه به خاطر خاطرات خوش یک دهه‌ی اخیر همه انتظار داشتند این نام برانکو ایوانکوویچ باشد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

هفته‌ی گذشته بود که رضا درویش راهی قطر شد تا در خلال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با برانکو ایوانکویچ، سرمربی تیم ملی عمان مذاکره کند. پاسخ برانکو البته یک «نه» قاطع به پرسپولیسی‌‌ها بود. این مذاکرات البته از پیش هم کم و بیش تکلیفش معلوم بود و به نظر درویش و یارانش در حال تلف کردن وقت بودند. چرا که هم برانکو با یک تیم ملی در کوران رقابت‌های جام ملت‌ها بود و هم اینکه به گفته‌ی نزدیکانش از قبل تیم بعدی‌اش را هم انتخاب کرده بود.

با منتفی شدن حضور برانکو در پرسپولیس کارزار انتخاب سرمربی برای این تیم بار دیگر به راه افتاد و بیش از ۱۰ نام خارجی در کنار اسم این تیم دیده می‌شد که برخی تا همین روز گذشته به صورت رسمی کنار گذاشته شدند. حالا اما به نظر می‌رسد پرسپولیس و یکی از گزینه‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند. 

از مارکوس پاکتا به عنوان جدی‌ترین گزینه‌ی نیمکت پرسپولیس یاد می‌شود. مربی برزیلی که سابقه هدایت الهلال و تیم ملی عربستان را دارد و به مختصات فوتبال خاورمیانه آشنا است. 

پاکتا همچنین سرمربی تیم‌های ملی زیر ۱۷ سال و ۲۰ سال برزیل را هم در کارنامه دارد و خاورمیانه هم در لیگ‌های عربستان، قطر، امارات، عراق، مصر و همچنین تیم ملی لیبی هم کار کرده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار