کدخبر : 3842 تاریخ انتشار :
A

بنتو-قلعه‌نویی؛ این دو مرد هیچوقت نمی‌بازند

 بنتو-قلعه‌نویی؛ این دو مرد هیچوقت نمی‌بازند

پائولو بنتو و امیر قلعه نویی هیچ وقت در جدال با تیم های ملی ایران و امارات بازنده نبوده‌اند.

به گزارش ورزش 360، در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، فردا تیم ملی کشورمان ایران به مصاف تیم ملی امارات خواهد رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران پیشتر در سال ۲۰۰۷ در جریان برگزاری دو دیدار دوستانه موفق به شکست دادن این تیم شد و هنوز به امارات نباخته است.

او در جدال با تیم‌های اماراتی نیز ۸ بار به مصاف الجزیره رفت که ۵ برد و ۳ تساوی در دوران سرمربیگری‌اش ثبت شد. قلعه‌نویی غیر از آن با العین هم ۵ بار رو در رو شده که از این ۵ جدال، ۳ برد، ۱ تساوی و تنها یک شکست داشته است. همچنین النصر امارات دیگر حریف قلعه‌نویی در دوران سرمربیگری‌اش بود که آنجا هم یک برد و یک شکست دستارود ژنرال فوتبال ایران است.

در طرف مقابل پائولو بنتوی پرتغالی نیز شرایط خوبی مقابل ایران دارد. او که پیشتر سرمربی تیم ملی کره جنوبی بود، در جدال با ایران ۱ برد و ۲ تساوی در ۳ تقابل به ثبت رسانده است.

حال باید دید شطرنج این دو سرمربی نباز ایران و امارات قرار است چه نتیجه‌ای داشته باشد و آیا جدول گروه C در ادامه این تورنمنت با تغییر رتبه همراه می‌شود یا خیر.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار