کدخبر : 3830 تاریخ انتشار :
A

احسان حاج‌صفی: به تیم ما کم لطفی کردند!

احسان حاج‌صفی: به تیم ما کم لطفی کردند!

مدافع چپ تیم ملی ایران در مورد بازی با هنگ‌کنگ صحبت کرد.حاج‌صفی: به تیم ما کم لطفی کردند!

به گزارش ورزش 360، احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ایران در کنفرانس مطبوعاتی همراه با امیر قلعه‌نویی حاضر شد و بعد از صحبت‌های طولانی سرمربی تیم ملی در مقدمه مصاحبه، اظهارات خود را در مورد این بازی انجام داد.

حاج‌صفی در ابتدا اظهار داشت: خدمت دوستان عزیز سلام می‌کنم، خداراشکر بعد از دو بردی که به دست آوردیم شرایط تیمی خوبی داریم. صد درصد آماده برای بازی فردا هستیم و با تیم خوب امارات بازی داریم. قطعا نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز می‌کنیم و امیدوارم از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم و هواداران از این بازی لذت ببرند و انشالله بتوانیم برنده بازی هم باشیم.

او در مورد بازی هنگ‌کنگ توضیح داد: یک خرده به ما کم لطفی داشتند، البته قبول داریم که در ضربات آخر کم دقت بودیم اما ما 70 درصد مالکیت توپ داشتیم و شرایطمان خوب بود اما در این دو بازی در ضربات آخر کم دقت بودیم. فکر می‌کنم ما 16 شوت به سمت دروازه زدیم و این کار آسانی نبود. کم لطفی نسبت به این تیم شده اما شرایط تیم ما خیلی خوب است و سعی می‌کنیم فردا شرایطمان بهتر هم باشد و سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان ایران در مورد عملکرد خوبش از نظر پاس کلیدی گفت: داخل تیم هیچکس به فکر آمار فردی نیست. اینکه پاس بیشتری بدهیم و آقای گل شویم، مهم نیست. ما فقط به موفقیت تیم فکر می‌کنیم و دو فینال را پشت سر گذاشتیم و فردا یک فینال دیگر داریم و امیدواریم به اهدافمان برسیم.

عملکرد خوب احسان حاج صفی؟

یقینا عملکرد فردی و فنی بازیکنان باید در بهترین کیفیت باشد. این بازیکنان علاوه بر اینکه باید به فکر تیم باشند، یقینا خودشان هم می‌دانند از نظر فردی باید بالاترین کیفیت را داشته باشند، اما شما دیدید که در لیستی که دادیم به آقای حاج‌صفی هم انتقاد می‌شد اما عملکرد او نشان داد که انتخاب ما درست بود.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار