کدخبر : 3820 تاریخ انتشار :
A
اعتراض هواداران و‌عقب‌نشینی درویش

چرا دی‌بیاسی به پرسپولیس منتفی شد؟

چرا دی‌بیاسی به پرسپولیس منتفی شد؟

باشگاه پرسپولیس بعد از جواب رد شنیدن از مربیانی چون برانکو، کونسیسائو، پتکوویچ و... قصد داشت با جیووانی دی بیاسی به توافق نهایی برسد که هجمه وارده از سوی هواداران در واکنش به این اتفاق باعث شد مدیریت باشگاه از موضع خود در این مورد عقب‌نشینی کند.

درویش که نشان داده در اجرای برخی تصمیمات مهم تحت تاثیر خواسته هواداران تیمش قرار می‌گیرد وقتی دید دی بیاسی مربی‌ای نیست که هواداران او را بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی بپذیرند، تصمیم گرفت قید این مربی را فعلا بزند. مربی‌ای که کارنامه کاملا معمولی دارد و ایجنت‌ها بارها خواسته‌اند زمینه حضور او را در فوتبال ایران فراهم کنند که تا الان موفق نشده‌اند. 

 باشگاه پرسپولیس برای اینکه شانس بیشتری برای انتخاب سرمربی خوب خارجی برای تیمش داشته باشد این روزها با ایجنت‌های زیادی همکاری می‌کند تا گزینه‌های مدنظر آنها را نیز بررسی کند. یکی از این ایجنت‌ها در مورد این مساله گفت: 

باشگاه پرسپولیس زمان خوبی را برای انتخاب سرمربی خارجی انتخاب نکرده و در تابستان خیلی بهتر می‌شود گزینه مناسبی را برای حضور در پرسپولیس مطرح کرد. در شرایط فعلی وقتی از ایجنت‌های فعال اروپایی درخواست معرفی سرمربی را داریم آنها بلافاصله پاسخ منفی می‌دهند. از این جهت که اعتقاد دارند مربیان کارنامه‌دار ترجیح می‌دهند اگر قرار باشد در خاورمیانه مربیگری کنند راهی کشورهای عربی شوند، از این جهت که آنجا هم امکانات خیلی خوبی وجود دارد و هم شرایط مالی مناسب است.

 مساله دیگر وضعیت خاص خاورمیانه است که در چنین شرایطی مربیان کارنامه‌دار ترجیح می‌دهند به این منطقه نیایند. البته هستند مربیانی مثل زنگا، دی بیاسی و... که حاضر باشند با دستمزد نه‌چندان زیاد هم به پرسپولیس آمده و برای خود اعتبار کسب کنند، اما کارایی چندانی برای این تیم ندارند. در این شرایط شاید بهتر باشد پرسپولیس به سراغ مربیان ایرانی برود؛ چراکه آنها حداقل از اوضاع تیم شناخت بهتری دارند. 

پرسپولیس به مربی ایرانی می‌رسد؟ باشگاه پرسپولیس طی یکی دو روز آینده تلاش‌های خود را برای استخدام سرمربی کارنامه‌دار خارجی خواهد کرد، اما اینکه به گزینه مناسبی برسد یا نه مشخص نیست. در این مورد با خبر شدیم درویش و مشاورانش و مقام‌های بالاتر نیز شاید به این نتیجه برسند که در اوضاع فعلی استخدام مربی ایرانی بهتر از خارجی باشد. مربی ایرانی که حاضر باشد در کنار مربیان خارجی فعلی این تیم کار کند. در همین راستا صحبت در مورد مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان نیز شده است؛ هر چند در مورد مهدوی‌کیا گفته می‌شود او تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و ترجیح می‌دهد در آلمان به زندگی‌‌اش ادامه دهد. اما شرایط هاشمیان فرق می‌کند و او علاقه‌مند است سرمربی تیم بزرگی چون پرسپولیس باشد. 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار