کدخبر : 3811 تاریخ انتشار :
A

فرشیدها از کجا به لیست نکونام اضافه شدند

فرشیدها از کجا به لیست نکونام اضافه شدند

در حالی که رسانه‌های ورزشی از لیست اول و دوم جواد نکونام برای تعطیلات زمستانی صحبت می‌کردند حالا بازیکنانی در خارج از این لیست به استقلال لینک شده‌اند. در این میان حضور نام‌های چون فرشید باقری و فرشید اسماعیلی هم توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

ورزش 360 - باشگاه استقلال مذاکراتی را با دو باشگاه ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک برای جذب سه بازیکن انجام داده است. واکنش مدیرعامل دو تیم لیگ برتری ذوب اهن و الومینیوم اراک هم نشان می‌دهد که چنین اتفاقی رخ داده است و استقلال به دنبال جذب محمد حسین اسلامی از ذوب‌آهن و مهدی لیموچی و محمد مهدی لطفی از آلومینیوم اراک است.

به گزارش ورزش 360،  نکته‌ی عجیب حضور این دو اسم در کنار استقلال این است که نام‌شان در هیچ یک از دو لیست جواد نکونام برای نقل و انتقالات زمستانی دیده نمی‌شود. اما این پایان ماجرا نیست. به جز این سه بازیکن دو نام پربحث دیگر هم در حال نزدیک شده به استقلال هستند. دو فرشید که در خط هافبک استقلال بازی می‌کردند و بعد از مدت‌ طولانی حضور در این تیم از این تیم جدا شدند.

فرشید باقری یکی از نام‌های پر بحثی است که بیش از ۱۰۰ بازی با پیراهن استقلال انجام داده اما در مقاطعی مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت و نهایتا با قرار گرفتن در لیست مازاد از باشگاه جدا شد. فرشید باقری حالا در مس رفسنجان توپ می‌زند و با دوری از استقلال و حواشی آن عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. اما اینکه نمایش خوب در مس رفسنجان در استقلال هم تکرار شدنی است یا نه سوال دیگری است. با این حال به نظر می‌رسد فرشید باقری یکی از اهداف زمستانی استقلال است.

به جز او دیگر فرشید ترکیب استقلال در میانه دهه نود یعنی فرشید اسماعیلی هم بعد از یک ماجراجویی در کشورهای عربی خلیج فارس و بعد نساجی دوباره به استقلال نزدیک شده است. او هم از جمله بازیکنانی است که دوران متفاوتی در استقلال را تجربه کرده است. از یک سو شروع پرفروغی در استقلال داشت بعدها با گلزنی در دربی محبوب شد اما با از دست دادن پنالتی معروفش در یک دربی دیگر برابر استقلال مورد غضب هواداران قرار گرفت و نهایتا از این باشگاه جدا شد.

حالا هر دو فرشید سابقا استقلالی که از سال‌های اوج و جوانی‌شان فاصله گرفته‌اند دوباره در تیررس استقلال قرار گرفته‌اند. استقلالی که در خط هافبک مشکلات بزرگی دارد و هواداران امید داشتند در این زمستان آنها را برطرف کند. 


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار