کدخبر : 3764 تاریخ انتشار :
A

علی خطیر در استقلال چه می‌کند؟

علی خطیر در استقلال چه می‌کند؟

روزهای تعطیلات زمستانی یکی پس از دیگری سپری می‌شوند و استقلال هنوز نتوانسته بازیکی به خدمت بگیرد.

ورزش 360 - استقلال و ناتوانی مدیریتی در بازار نقل و انتقالات. این یک داستان تکراری برای باشگاه استقلال است که هوادارانش با درد و رنج به آن عادت کرده‌اند.

به گزارش ورزش 360،  استقلالی‌ها اما فکر می‌کردند بعد از یک نیم فصل درخشان و در حالی که رقبای سرسخت و پرمهره‌تری را پشت سر گذاشته و به صدر جدول رسیده‌اند یک عملکرد نقل و انتقالاتی جذاب را پشت سر خواهند گذاشت. صدرنشینی در حضور تیم‌های پرمهره ای چون سپاهان، تراکتور و پرسپولیس کمتر چیزی بود که کسی فکرش را می‌کرد اما جواد نکونام و شاگردانش به آن جامه عمل پوشاندند.

آنها در تابستان نتوانسته بودند خریدهای درستی انجام دهند و اختلافات میان نکونام و خطیر هم در ان زمان مزید بر علت شده بود. بعد از یک صلح مصلحتی در میانه نیم فصل و در ادامه عملکرد خوب شاگردان نکونام حالا همه انتظار دارند استقلال با خرید چند بازیکن و ترمیم ضعف‌هایش به سوی قهرمانی حرکت کند.

اما همچنان خبری از باشگاه استقلال به گوش نمی‌رسد. جواد نکونام هم در این میان دو لیست برای خرید زمستانی داده بود که اولی لیستی دست‌نیافتنی بود و از دومی هم هنوز خبری نیست. معلوم نیست استقلال می‌تواند بازیکنان مورد توجه نکونام را تهران بیاورد یا نه و در این میان فرصت برای این تیم در حال از دست رفتن است.

علی خطیر مدیر باشگاه استقلال در مدت حضورش در این تیم عملکرد قابل قبولی نداشته و یکی از نموهایش همین مسئله از دست رفتن فرصت‌ها بهبود و تقویت تیم در تابستان و زمستان امسال است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار