کدخبر : 3697 تاریخ انتشار :
A

انتظاری که از تیم ملی داریم

انتظاری که از تیم ملی داریم

همان اولین روز شروع جام ملت‌های آسیا، همدلی در تیم ملی بیشتر از هر چیز دیگری به چشم آمده است.

به گزارش ورزش 360، ازاین فضای مثبتی که در تیم ملی و اطراف آن وجود دارد، به همین سادگی نباید با اولین نمایش نه چندان درخشان تیم، از بین برود. شاید ما روبروی هنگ کنگ، به خوبی نبرد قبلی نبودیم اما هنوز فاجعه‌ای رخ نداده است. ایران حتی در یک روز معمولی، برنده مسابقه شده است. چیزی که همه تیم‌های قهرمان در یک تورنمنت فشرده، گاهی به آن نیاز دارند.

تیم ملی روبروی هنگ کنگ، انتظارها را برآورده نکرد اما به هر حال توانست خودش را در مسیر پیروزی نگه دارد و خیلی زود هم صعودش را به دور بعدی جام ملت‌ها قطعی کند. قرار هم نیست این تیم همیشه در بهترین سطح ممکن باشد و بازی‌هایش را با اختلاف گل ببرد. این حقیقت را هم نباید انکار کرد که امیرقلعه‌نویی در این بازی به چند نفر از ستاره‌های اصلی تیم استراحت داده بود و این ماجرا بدون تردید، روی کیفیت بازی تیم تاثیر گذاشت.

رویای قهرمانی در آسیا با یک بازی شکل نگرفته که با یک بازی هم از بین برود. چالشی‌شدن فضای کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم بعد از یک برد هم، اصلا ضروری به نظر نمی‌رسد. در این شرایط تنها انتظاری که از این تیم داریم، پشت سر گذاشتن ماجراهای این بازی و متحد ماندن برای نبردهای بعدی است. بدون شک همه دوست دارند قهرمانی این تیم در قاره را بعد از سال‌ها جشن بگیرند. 

در این مسیر دشوار، موضع نگرفتن ملی‌پوش‌ها نسبت به هر انتقاد، صبر بیشتر قلعه‌نویی در مواجه با سوالات، و البته کمی منصفانه‌تر نقد کردن تیم، انتظارهای گزافی به نظر نمی‌رسند.

همه باید با هم کمک کنند نتایج خوب تا رسیدن به هدف بزرگ ادامه پیدا کند.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار