کدخبر : 3690 تاریخ انتشار :
A

آشنایی با گزینه‌ اسپانیایی هدایت پرسپولیس

آشنایی با گزینه‌ اسپانیایی هدایت پرسپولیس

آیا درویش می‌تواند در این مدت کم باقی‌مانده یک گزینه خارجی برای جانشینی یحیی گل‌محمدی پیدا کند یا نه؟

به گزارش ورزش 360، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی اولین و آخرین گزینه درویش برای جایگزینی این مربی برانکو بود. با دست رد این مربی کروات به سینه پرسپولیس پیش‌بینی می‌شود که قرمزها برای انتخاب مربی با مشکل اساسی مواجه خواهند بود. این در حالی است که این باشگاه چندین روز طلایی را از دست داده است و هنوز حتی گزینه مشخصی برای مذاکره وجود ندارد. در آخرین خبر لیستی از 10 گزینه کارنامه‌دار تهیه شده است که با آنها مذاکره شود و با یکی از آن‌ها به توافق برسد. 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد خاویر پریرا، سرمربی سرشناس اسپانیایی که در روزهای گذشته نیز نامش پیرامون پرسپولیس شنیده می‌شد به گزینه اول نیمکت قرمزها بدل شده است. البته همه چیز در حد حدس و گمان و مذاکرات اولیه است و آنقدر پیشرفتی حاصل نشده که بتوان پریرا را سرمربی محتمل بعدی قرمزها دانست. این سرمربی ۵۷ ساله اسپانیایی، فصل پیش سرمربی تیم شانگ‌های پورت چین بود و موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین را به دست بیاورد. پریرا سابقه خوبی هم در عرصه مربیگری دارد و روی نیمکت تیم‌های بزرگی مثل لوانته، فولام، واتفورد، وایادولید، آلاوز و ... را به‌عنوان سرمربی و دستیار در کارنامه دارد. حال باید دید مذاکرات پرسپولیس با خاویر پریرا که حالا به گزینه اول آنها تبدیل شده به کجا خواهد رسید.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار