کدخبر : 3649 تاریخ انتشار :
A

مهدی طارمی: به وقتش گل می زنم

مهدی طارمی: به وقتش گل می زنم

مهدی طارمی ابراز امیدواری کرد در دیدارهای بعدی ایران نتایج بهتری کسب کند.

به گزارش ورزش 360، مهدی طارمی پس از پایان بازی با هنگ‌کنگ نسبت به شرایط تیم ملی و موقعیت سوزی های تیم ملی صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که در دیدارهای آینده شرایط بهتری برای تیم ملی رقم بخورد.

طارمی در ابتدای صحبت های خود نسبت به شرایط بازی هنگ کنگ گفت: بازی سختی بود و انتظار همچین بازی را از تیم هنگ کنگ نداشیم و به آنها تبریک می‌گویم، آن چیزی که در تمرینات کار کردیم و مدنظرمان بود را نتوانستیم به خوبی انجام دهیم ولی به هر حال همین که توانستیم بازی را ببریم خوب بود، اینجا جام ملت‌ها است و همه تیم ها می‌آیند که تمام توانشان را بگذارند و بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند.

طارمی ادامه داد: شرایط بازی خیلی برای ما خوب پیش نرفت و همین که شش امتیاز گرفته ایم شرایط بدی نداریم و انشالله که بتوانیم در ادامه مسابقات بهترین بازی‌هایمان را انجام بدیم.

مهدی طارمی در واکنش به ناراحتی امیر قلعه نویی و از دست رفتن موقعیت ها گفت: این یک مسئله طبیعی در فوتبال است، یک سری بازی‌ها مانند فلسطین توپ های  به گل تبدیل میشود و یک بازی مثل هنگ‌کنگ به گل تبدیل نمیشود، این طبیعت فوتبال است و همین مسائل فوتبال را جذاب می‌کند، همینکه می‌توانیم موقعیت ایجاد کنیم مشخص است که برنامه ریزی کردیم و میتوانیم تاکتیک خودمان را دنبال کنیم.

طارمی نسبت به نتایج عجیب در دیگر مسابقات گفت: همه تیم‌ها می‌آیند که بهترین عملکردشان را داشته باشند مخصوصا وقتی جلوی تیم های بزرگ بازی می‌کنند دو برابر توان می‌گذارند، مقابل ما هم به همین شکل است و تیم ها با دوبرابر توان وارد می‌شوند.

مهاجم تیم ملی درباره حضور زوج او سردار در ترکیب تیم ملی گفت: زمانش که برسد که اتفاق های خوب برایمان پیش می‌آید، امیدوارم بتوانیم ببریم چه با مهدی و سردار، چه با کریم، شهریار و رضا اسدی، هرکسی که در زمین بازی می‌کند باید برنده باشیم، همه بازیکنان برای مردم تلاش می‌کنند و این بهترین اتفاق برای تیم ما است.

طارمی در انتهای صحبت هایش گفت: انشالله که بتوان گلزنی کنم، به وقتش پای من به گلزنی باز شود بهتر است.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار