کدخبر : 3646 تاریخ انتشار :
A

امیر قلعه‌نویی، پپ گواردیولا و یک نمایش افتضاح

امیر قلعه‌نویی، پپ گواردیولا و یک نمایش افتضاح

یک روز بعد از روزی که امیر قلعه‌نویی گفت «فلسفه پپ گواردیولا» را در زمین پیاده می‌کند تیمش یکی از بدترین نمایش‌های ممکن را داشت.

ورزش 360 - تیم ملی فوتبال ایران دومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت و صعودش به دور حذفی را قطعی کرد. نمایش تیم ملی برابر هنگ‌کنگ اما به جز سه امتیازش نکات فراوانی را داشت که موجی از نگرانی‌ها و انتقادات را حول تیم ملی شکل داد.

به گزارش ورزش 360، «باید طوری بازی کنیم که هم مالکیت داشته باشیم و هم سریع وارد حمله شویم. همین کاری که گواردیولا در منچسترسیتی انجام می‌دهد. این فلسفه را هم من در تیم‌های خودم انجام می‌دهم.» این حرف‌ها را امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با هنگ‌کنگ عنوان کرد. اما شکل نمایش تیم در زمین در روز بازی با هنگ‌کنگ چیز دیگری بود.

تیم ملی ایران به شدت سردرگم و بی‌برنامه بازی می‌کرد و نه تنها در فاز هجومی نمایش قابل قبولی نداشت که در فاز دفاعی می‌رفت تا یک فاجعه را رقم بزند. بازیکنان تیم ملی باید خوشحال باشند که هنگ‌کنگ مهاجمان زهردارتری نداشت تا از موقعیت‌هایی که هافبک‌ها و خط دفاعی ایران به راحتی تقدیم انها می‌کردند به خوبی استفاده نکرده بود. همچنین باید ممنون داور باشند تا خطای هند بیرانوند را اعلام نکرد و ایران به سه امتیاز در این بازی رسید

اما می‌دانیم که بخش سخت ماجرا از اینجا به بعد است و رقبای بعدی که مقابل ما بازی می‌کنند قوی‌تر و خطرناک‌تر از هنگ‌کنگ هستند و دیگر اشتباهات فاحش کنعانی‌زادگان و محمدی و چشمی را از دست نمی‌دهند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار