کدخبر : 3626 تاریخ انتشار :
A

خبر بد برای استقلال و نکونام؛ یامگا حالا حالاها نیست!

خبر بد برای استقلال و نکونام؛ یامگا حالا حالاها نیست!

مصدومیت شدید کوین یامگا باعث شده تا ستاره کلیدی ترکیب آبی‌ها از دسترس کادرفنی خارج شود و نتواند در یک ماه آینده در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

 

به گزارش ورزش 360، استقلالی‌ها با وجود آنکه نتوانستند در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، براساس خواسته‌های جواد نکونام تیم خود را تقویت کنند و با گذراندن روزهایی پرحاشیه مهیای حضور در لیگ بیست‌وسوم شدند، در قامت تیم صدرنشین نیم‌فصل نخست به کار خود پایان دادند و عملکردی درخشان را از خود به جای گذاشتند. یکی از گلایه‌های همیشگی نکونام در نیم‌فصل اول، مشکل کمبود بازیکن در فهرست تیمش بود که سرمربی استقلال بارها ابراز امیدواری کرد که این مشکل در نیم‌فصل دوم حل‌وفصل شود.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از صدرنشینی در نیم‌فصل نخست، در حالی تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در نیم‌فصل دوم آغاز کرده‌اند که همچنان خبری از جذب بازیکنان مورنظر جواد نکونام نیست و به جز رافائل سیلوا که هنوز به تهران سفر نکرده، بازیکن دیگری به فهرست استقلال اضافه نشده است. در این میان، اتفاقی ناگوار در جریان تمرین روز سه‌شنبه استقلال رخ داد که شوکی غیرمنتظره را به کادرفنی آبی‌ها وارد کرد و باعث خالی‌تر شدن دستِ جواد نکونام شد!

چشم چپ یامگا فعلاً بینایی کامل ندارد!

کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال که برای سومین فصل پیاپی در جمع آبی‌پوشان پایتخت حضور دارد و یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های ترکیب استقلال محسوب می‌شود، در جریان تمرین آبی‌ها با امید حامدی‌فر برخورد داشت که بر اثر برخورد استوک حامدی‌فر با صورت یامگا، ستاره فرانسوی آبی‌ها دچار مصدومیت بسیار شدیدی شد؛ به‌طوری‌که در طول 3 روز، در چندین نوبت چشم کوین یامگا مورد عمل جراحی قرار گرفته اما همچنان چشم سمت چپ او بینایی کامل ندارد!

محمدعلی زارع پزشک باشگاه استقلال با تایید آسیب‌دیدگی شدید کوین یامگا از ناحیه چشم درباره آخرین وضعیت او روز گذشته توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: «مجرای اشک چشم چپ یامگا کاملاً از بین رفته بود که ترمیم شد. اقدامات درمانی او با مشاوره از اساتید دانشگاه جان هاپکینز در حال انجام است. تمرکز بر این است که فشار روی عصب چشم چپ یامگا برداشته شود تا بینایی او به‌صورت کامل بازگردد. مشکل اصلی این است که در حال حاضر، بینایی کوین کامل نیست و به احتمال بسیار زیاد، به جراحی‌های بعدی نیاز دارد».

یک نفر مصدوم شد، 2 نفر از تیم کنار رفتند!

یامگا در شرایطی از ناحیه چشم دچار آسیب‌دیدگی شده که او روز گذشته در پیامی از هواداران فوتبال به‌ویژه استقلالی‌ها قدردانی کرد و وعده داد که به‌زودی به میادین باز می‌گردد. با وجود وعده ستاره فرانسوی، پیگیری‌های بیشتر در این‌باره حکایت از آن دارد که یامگا به دلیل عمل‌های جراحی انجام شده و شدت آسیب وارده به صورت و چشم او، فعلاً در یک ماه آینده نمی‌تواند در تمرینات استقلال حضور پیدا کند و گفته می‌شود که احتمالاً بازگشت او مشروط به استفاده از نقاب ویژه خواهد بود تا ستاره فرانسوی استقلال برای دیدار با مس رفسنجان در جام حذفی و مسابقات آغازین نیم‌فصل دوم در دسترس کادرفنی نباشد!

جواد نکونام بعد از برخورد شدید حامدی‌فر با یامگا، تصمیم به جریمه بازیکن جوان تیمش گرفت و او را به انجام تمرینات اختصاصی دور از تیم محکوم کرد. سرپیچی امید حامدی‌فر از دستور نکونام باعث شد تا سرمربی استقلال به سراغ وضع ممنوعیتی تازه برای حامدی‌فر برود و او فعلاً حق حضور در تمرینات استقلال را ندارد! هر چند که شایعه حضور نام امید حامدی‌فر در فهرست مازاد استقلال هم مطرح شده بود اما پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که فعلاً نکونام در این‌باره به جمع‌بندی نرسیده و آخرین تصمیم او درباره حامدی‌فر، عدم حضورش در تمرینات استقلال بوده تا بیش از پیش تمرینات آبی‌پوشان پایتخت خلوت شود و نه‌تنها ستاره جدیدی به تمرینات استقلالی‌ها اضافه نشده، بلکه آن‌ها در غیاب کوین یامگا و امید حامدی‌فر کار خود را پیش می‌برند!

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار